رشد اشتغال در ارگ بم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/703
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير عامل ارگ جديد بم گفت:« بعد از زلزله بم بسياري از جوانان به جهت کسب در آمد از بم مهاجرت کردند اما توانستيم با استقرار صنايع و کارخانه ها آمار اشتغال را در اين منطقه بالا ببريم».

شهرام فهمي مدير عامل ارگ جديد با بيان اين مطلب در گفتگو با "بنا"(bena) اظهار داشت:« بعد از زلزله آمار بيکاري در منطقه بم 24% بود که موفق شديم با برنامه ريزي و استقرار صنايع در زمينه هاي گوناگون توليدي و خدماتي اين آمار را به 10% برسانيم».




وي ادامه داد:« اکنون نزديک به 2 هزار نفر در منطقه اقتصادي ارگ جديد مشغول به کار و فعاليت هستند که مي توانيم با اجرايي کردن برنامه ها و استقرار صنايع، 20 هزار شغل در منطقه و 50 هزار شاغل را در استان داشته باشيم».




فهمي گفت:« با تمام مشکلاتي که در ارگ بم وجود داشت توانستيم با زيبايي کوير هماهنگ شده و به سوي خصوصي سازي و اصل 44 حرکتي موفق داشته باشيم».




مدير عامل ارگ بم افزود:« متاسفانه تاکنون تبليغات خوبي براي معرفي منطقه به سرمايه گذاران و گردشگران نداشته ايم ولي برنامه هايي را به جهت شناخت پتانسيل هاي منطقه براي گروه هدف را در دستور کار خود قرار داده ايم که به زودي اجرايي مي شود».

204

شناسه خبری: 703

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو