بمناسبت طرح «عید تا عید» صورت گرفت؛

تخفیف 45درصدی خدمات گردشگری در کلیه مناطق آزاد کشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/69459
ساعت 14:51 يکشنبه 3 تير 1403
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد کشور از تخفیف 45 درصدی ظرفیت های گردشگری تمامی مناطق، به مناسبت طرح «عید تا عید» برای بهره مندی بیشتر گردشگران و هموطنان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حجت‌الاسلام سعید آخوندی، معاون فرهنگی دبیرخانه شورایعالی ضمن تشریح برنامه‌های ویژه اعیاد قربان تا غدیر در جمع اصحاب رسانه گفت: برنامه‌های این طرح در بسترهای مختلف فرهنگی و گردشگری اجرا می شود.

وی از برگزاری بیش از 15 جشنواره سراسری در مناطق آزاد با رویکردهای گوناگون حمایتی و جشن‌محور خبر داد و افزود: گردشگران با سفر به مناطق آزاد در این مدت می‌توانند از تخفیف‌های ویژه خدمات گردشگری با میانگین تخفیف 45درصدی استفاده کنند.

دبیر بنیاد غدیر دبیرخانه مناطق آزاد در ادامه ضمن تبریک عید ولایت به مردم شریف ایران ادامه داد: تمامی ظرفیت‌های موجود در مناطق برای پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی به کار گرفته می شود.

به گفته آخوندی، طرح «عید تا عید» گام مهمی برای بهرمندی همه اقشار جامعه از ظرفیت‌های مناطق آزاد کشور است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های برجسته و ویژه این طرح با محوریت گردشگری خانواده، جشن‌های چندکیلومتری است که ظرفیت وسیعی برای برنامه‌های تفریحی و فرهنگی جذاب و مختلف فراهم می‌کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد کشور در پایان از همه هموطنان دعوت کرد تا با سفر به مناطق آزاد در این ایام مبارک به همراهی اعضای خانواده، از ظرفیت ایجاد شده استفاده کرده و خاطرات شادی را با شرکت در این جشن ها که در همه مناطق برگزار می شود، خلق کنند.

لازم به ذکر است، رویداد «عید تا عید» فرصتی برای توسعه گردشگری خانواده به میزبانی مناطق آزاد کشور است که در برخی مناطق برای نخستین بار برگزار می شود.

شناسه خبری: 69459

آخرین اخبار

فیلم/ «برچیدن مدارس کانکسی»؛ روایت مسئولیت اجتماعی ماکو در دولت سیزدهم
فیلم/ نخستین محموله ترانزیتی از مسیر ریلی بندر کاسپین بارگیری شد
«نصاب جدید خدمت»؛ گزارش عملکرد 33 ماهه دولت سیزدهم در مناطق آزاد
فیلم/ تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری با طراحی 1000 بسته اقتصادی
اختصاص 760 قطعه زمین آموزشی، درمانی و فرهنگی در دولت سیزدهم

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو