ارائه تسهيلات گمرکي به صادر کنندگان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/678
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير روابط عمومي و امور بين الملل منطقه آزاد سرخس گفت:« براي ارائه تسهيلات صادرات از گمرک سرخس ، نماينده اين منطقه اقتصادي راهنمايي ورود و خروج کالا ها را بر عهده مي گيرد».

محمد تقي ترکمن زاده در گفتگو با "بنا"(bena) اظهار داشت:« اقدامات بسياري را به جهت تسهيل امر صادرات در اين منطقه صورت داده ايم که ميتوانيم به نماينده اين منطقه در گمرک به جهت ارتباط و هدايت صادر کنندگان و خروج کالا از کشور اشاره داشت».

وي ادامه داد:« تمامي مناطق آزاد و اقتصادي يک سري خدمات را به سرمايه گذاران ارائه ميدهند که شايد کما بيش شبيه به يکديگر باشد اما تمام اين فعاليتها به جهت تسريع و تسهيل در امر سرمايه گذار ي و توليد داخلي مي باشد».

ترکمن زاده گفت:« واگذاري زمين در پروژه هاي مورد نظر با قيمتهايي متفاوت ارائه مي شود و متناسب با مقدار سرمايه گذاري اسناد و مجوزهايي به سرمايه گذار ارائه مي گردد که مي تواند به راحتي از قوانين به جهت صادرات کالا استفاده کند».

وي افزود :« يکي از پتانسيلهاي منطقه به جهت صادرات کالا ريل عريض آسياي ميانه و روسيه است که با ترانزيت کالا از اين ريل صادر کنندگان ميتوانند به ريل اروپا متصل شوند و کالا به اروپا انتقال يابد»./204

شناسه خبری: 678

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو