کيش، منطقه گردشگر ان ورزشي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/675
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير عامل منطقه آزاد کيش گفت:« از چندي پيش هدفي را براي جذب گردشگر ورزشي در منطقه دنبال مي کرديم که اين هدف با موفقيت روبرو شد».

اسدالله کريمي مدير عامل منطقه آزاد کيش در گفتگو با "بنا"(bena) اظهار داشت:« با توجه به شرايط آب و هوايي مناسب کيش و علاقه مردم منطقه به ورزش ، تصميم گرفته شد گردشگران ورزشي را به منطقه جذب کرده و ماندگاري مسافر را در کيش بيشتر کنيم ».

وي ادامه داد:« گردشگري از اهداف اوليه کيش بود ،به همين منظور زيرساختها را در اين زمينه تقويت کرده و گردشگر بيشتري را به منطقه جذب و تنوع لازم در خصوص سلايق گوناگون ايجاد شد».

کريمي افزود:« مجموعه المپيک در کيش به منظور استفاده ورزشکاران و اردوههاي تيمهاي ملي و مسابقات کشوري ساخته و آماده شده است که توانستيم بسياري از ورزشکاران را به منطقه وارد کرده و امکانات خوبي را تاکنون ارائه داده ايم».

مدير عامل کيش اشاره کرد:« با توجه به سردي هوا در فصول پاييز و زمستان از شمال کشور ،کشورهاي اروپايي و کشورهاي شمالي ايران اردوها و مسابقاتي در اين منطقه برگزار گرديد که با توجه به زير ساختهاي مناسب در کيش ،به راحتي توانستيم خدماتي در حد بين المللي ارائه بدهيم ».

وي گفت:«استقبال مردم منطقه از اين طرح بسيار دلگرم کننده بود و موجب افزايش سلامتي و نشاط در منطقه گرديد و اين موفقيت منجر به پيگيري مسئولين منطقه در خصوص جذب گردشگر ورزشي و مذاکره با فدراسيونهاي گوناگون در خصوص برگزاري مسابقات در کيش شد»./204




شناسه خبری: 675

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو