نگاه ويژه مرکز امور مناطق آزاد و ويژه اقتصادي به بازاريابي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/6541
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
به گفته معاون هماهنگي و برنامه ريزي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي توسعه مناطق آزاد در گرو گسترش سرمايه گذاري ها به خصوص سرمايه گذاري هاي خارجي است که اين مهم با تمرکز جدي در حوزه بازاريابي قابل تحقق و دسترسي است.

سيد محمود رضا حسيني معاون هماهنگي و برنامه ريزي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي ضمن بيان اين مطلب و با تاکيد بر نگاه ويژه مرکز امور مناطق آزاد و ويژه اقتصادي به بازاريابي در گفتگو با خبرنگار بنا(bena) گفت: در اين راستا تاکنون برنامه ريزي هاي خوب و مهمي صورت گرفته است که از آن جمله مي توان به شکل گيري ستاد نمايشگاهي در مناطق آزاد اشاره کرد.

وي افزود: ستاد نمايشگاهي مناطق آزاد متشکل از اعضاء سطح بالاي مناطق آزاد با رياست مهندس بقايي دبير شوراي هماهنگي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي و ساير مديران مناطق آزاد و با دبيري اينجانب است.

حسيني تصريح کرد: حضور در نمايشگاه هاي داخلي و خارجي که به منزله تعامل و معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري مناطق آزاد است،که در اين راستا نيز تاکنون تعاملات خوبي با سرمايه گذاران خارجي برقرار شده است.

وي در ادامه برگزاري نمايشگاه بزرگ توليدات مناطق آزاد در سال جاري نيز را در راستاي نگاه ويژه به بازاريابي در مناطق آزاد دانست و گفت: برگزاري نمايشگاه بزرگ توليدات مناطق آزاد هم فرصتي است براي معرفي توليدات مناطق آزاد و هم فرصتي براي معرفي ظرفيت هاي سرمايه گذاري اين مناطق به سرمايه گذاران است.

معاون هماهنگي و برنامه ريزي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي همچنين با اشاره به در دستور کار قرار داشتن تاسيس شرکت مديريت صادرات در مناطق آزاد گفت: در صورت تأسيس شرکت مديريت صادراتي در مناطق آزاد، اين شرکت مي تواند کار بازاريابي و بازار سنجي را نيز بر عهده گيرد.

206

شناسه خبری: 6541

آخرین اخبار

نسل‌های 7گانه مناطق آزاد در جهان نسل اول: توسعه‌ كسب و كار با محور تجارت (بخش اول)
تقدیر مسرور از تشکیل کارگروه رفع موانع در کیش
مناطق آزاد پایلوت اجرای طرح‌های تولیدی و صادراتی گیاهان دارویی
موانع و چالش‌های حوزه صنایع پیشرفته و دانش‌بنیان در مناطق آزاد بررسی شد
گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
مناطق آزاد پایلوت اجرای طرح‌های تولیدی و صادراتی گیاهان دارویی
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران