کنترل برندهاي خارجي در بازارهاي کيش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/6452
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مديرعامل جامعه بازاريان و بازرگانان کيش از کنترل و نظارت عرضه برندهاي خارجي در بازارهاي خارجي توسط اين صنف خبر داد.

ابراهيم خليلي مدير عامل جامعه بازاريان و بازرگانان کيش در گفت و گو با خبرنگار بنا(bena)، در خصوص سياست هاي اين نهاد صنفي در حمايت از مصرف کنندگان تصريح کرد: احترام به مصرف کننده و مشتري مداري تاکنون تاثير به سزايي در رونق بازارهاي کيش و جلب رضايت مسافران داشته است.

وي ادامه داد: به منظور حمايت از حقوق مصرف کنندگان شکايت هاي آنها از بازاريان در کوتاه ترين زمان ممکن بررسي مي شود و در ماه هاي اخير با اجراي سياست هاي حمايتي ميزان شکايات کاهش يافته است.

خليلي گفت: فروشنده هاي بازارهاي کيش موظف به ارايه فاکتور به مشتريان هستند و براي نصب هر گونه تبليغات يا اعلام حراج و فروش فوق العاده بايد از جامعه بازاريان مجوز داشته باشند.


مدير عامل جامعه بازاريان و بازرگانان کيش افزود: اين نهاد صنفي در راستاي کنترل قيمت ها و اعمال نظارت بر بازارهاي کيش گروه هاي تخصصي با حضور معتمدين بازار را تشکيل داده است.
/208

شناسه خبری: 6452

آخرین اخبار

نسل‌های 7گانه مناطق آزاد در جهان نسل اول: توسعه‌ كسب و كار با محور تجارت (بخش اول)
تقدیر مسرور از تشکیل کارگروه رفع موانع در کیش
مناطق آزاد پایلوت اجرای طرح‌های تولیدی و صادراتی گیاهان دارویی
موانع و چالش‌های حوزه صنایع پیشرفته و دانش‌بنیان در مناطق آزاد بررسی شد
گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
مناطق آزاد پایلوت اجرای طرح‌های تولیدی و صادراتی گیاهان دارویی
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران