لینک کوتاه: freena.ir/detail/5053
ساعت 16:25
چهارشنبه 11 خرداد 1390
معاون فرهنگي منطقه آزاد ارس بر سهم منطقه آزاد ارس در طراحي برند ملي گردشگري تاکيد کرد.
فرهاد اسماعيلي،معاون فرهنگي منطقه آزاد ارس با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا (bena) افزود: مسئله برند سازي و مديريت برند را مي توان مبناي فعاليت هاي اقتصادي دانست که مهمترين عامل انسجام فعاليت هاي بازاريابي و تبليغاتي محسوب مي شود و براي سازماندهي، محوريت بخشيدن و انسجام تبليغات کاربرد دارد.
وي بيان کرد: در اين راستا کارکرد ابتدايي برند وفاداري مخاطب به محصول ارائه شده است و در اينجاست که برند سازي زمينه فرهنگي پيدا مي کند.
اسماعيلي خاطر نشان کرد: تفاوت و تمايز حوزه گردشگري در کشور ما کاملا مشخص است و به آساني مي توان به آن دست يافت و برند گردشگري کشور ما نيز مي تواند به عنوان برند ملي ثبت شود همانند برند گردشگري کشور ژاپن (آفتاب تابان) که برند ملي اين کشور تبديل شده است.
وي تصريح کرد: به نظر مي رسد منطقه آزاد ارس با طراحي کمپينگ هاي گردشگري که از يک سال و نيم پيش آغاز شده است در کنار ساير استان ها و مناطق آزاد بتواند برند گردشگري منطقه خود را به عنوان برند ملي گردشگري به ثبت برساند.
اسماعيلي اذعان داشت: کمپينگ هايي که در گذشته در ارس بوده عبارتند از؛ ارس سرزمين زيبايي ها، ارس سرزمين رود- آفتاب – خاطره، ارس سرزمين فرصت ها، ارس بهشت سرمايه گذاران و.. است.
وي ادامه داد: منطقه آزاد ارس سعي دارد تا مطالعه بيشتر در زمينه برند و ادامه و سرعت بخشيدن کمپينگ هاي طراحي برند در حوزه گردشگري را در اختيار دبيرخانه دائمي طراحي برند و گردشگري قرار دهد تا در طراحي برند ملي بکار رود./206