لینک کوتاه: freena.ir/detail/4257
ساعت 16:25
چهارشنبه 11 خرداد 1390
کارشناس ارتباطات گفت: ارتباطات از ارکان توسعه است و مناطق آزاد و ويژه اقتصادي بايد براي رسيدن به توسعه پايدار سياست هاي رسانه اي خاص را در پيش گيرند.
علي گرانمايه پور کارشناس ارتباطات و استاد دانشگاه ضمن بيان اين مطلب در گفت و گو با خبرنگار بنا(bena)، افزود: دامنه انتشار وانعکاس اخبار مربوط به مناطق آزاد و ويژه اقتصادي تکاپوي نيازها، ظرفيت ها و فرصت هاي اين مناطق را نمي دهد.
وي ادامه داد: قوانين حاکم بر رفتار تجاري، ساختارهاي متفاوت اقتصادي و بيان ويژگي هاي اين مناطق مي بايست از طريق رسانه ها به افکارعمومي معرفي شود.
اين استاد دانشگاه عنوان کرد: نظام رسانه اي کشور فضاي بازي براي حضور پررنگ اين مناطق دارا است و مسوولان مربوطه بايد به درستي ازاين فضا استفاده کنند.
گرانمايه پور خاطرنشان کرد :استفاده از رسانه هايي که دامنه انتشار جهاني دارند، مي تواند راهي مناسب براي جدب سرمايه گذاران خارجي به شمار آيد.