رسانه اي شدن راه رسيدن مناطق آزاد و ويژه اقتصادي به توسعه پايدار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/4257
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
کارشناس ارتباطات گفت: ارتباطات از ارکان توسعه است و مناطق آزاد و ويژه اقتصادي بايد براي رسيدن به توسعه پايدار سياست هاي رسانه اي خاص را در پيش گيرند.

علي گرانمايه پور کارشناس ارتباطات و استاد دانشگاه ضمن بيان اين مطلب در گفت و گو با خبرنگار بنا(bena)، افزود: دامنه انتشار وانعکاس اخبار مربوط به مناطق آزاد و ويژه اقتصادي تکاپوي نيازها، ظرفيت ها و فرصت هاي اين مناطق را نمي دهد.

وي ادامه داد: قوانين حاکم بر رفتار تجاري، ساختارهاي متفاوت اقتصادي و بيان ويژگي هاي اين مناطق مي بايست از طريق رسانه ها به افکارعمومي معرفي شود.

اين استاد دانشگاه عنوان کرد: نظام رسانه اي کشور فضاي بازي براي حضور پررنگ اين مناطق دارا است و مسوولان مربوطه بايد به درستي ازاين فضا استفاده کنند.

گرانمايه پور خاطرنشان کرد :استفاده از رسانه هايي که دامنه انتشار جهاني دارند، مي تواند راهي مناسب براي جدب سرمايه گذاران خارجي به شمار آيد.

شناسه خبری: 4257

آخرین اخبار

موانع و چالش‌های حوزه صنایع پیشرفته و دانش‌بنیان در مناطق آزاد بررسی شد
گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري