مدیر اجرایی امور بهداشتی درمانی منطقه آزاد ارس منصوب شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/36537
ساعت 18:42 سه شنبه 28 ارديبهشت 1395
دکتر حمید شیرعلیزاده بعنوان مدیر اجرایی و هماهنگ کننده امور بهداشتی درمانی ارس منصوب شد.

به گزارش فرینا، در این مراسم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس به تبیین اهمیت و جایگاه سلامت و نقش انسان سالم در توسعه پایدار پرداخت و گفت: با توجه به اینکه ارس کانون توسعه شمالغرب کشور است اجرای برنامه‌های مفید در راستای سلامت مردم منطقه و گردشگران ضروری است.
عرب باغی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در حوزه سلامت افزود: مسئولیت برنامه ریزی در راستای ارتقای سلامت و تاکید بر اصلاح روشهای زندگی برای تامین سلامتی مردم بر عهده مسئولین است و اگر این شرایط سالم را مهیا نکنیم در حوزه سلامت به مشکل برخورد می کنیم.
در ادامه این مراسم معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: آذربایجان شرقی و شهرستان جلفا بعنوان پایلوت برنامه همگام توسعه بهداشت خانواده انتخاب شده است.
جعفر صادق تبریزی گفت: این طرح برای پایش سلامت مردم راه اندازی شده است و تا پایان دی ماه این طرح اجرا می شود و در صورت اجرایی شدن این طرح تحولات بزرگی در حوزه سلامت اتفاق خواهد افتاد.
وی در ادامه با اشاره به نقش پررنگ منطقه آزاد ارس در حوزه صنعت، اقتصاد و توسعه کشور گفت: اجرای همزمان این طرح همگام با سایر برنامه های توسعه ای در ارس بیانگر نگاه هم پیوندی با جامعه جهانی و توسعه همه جانبه در ارس که یکی از اهداف اصلی مناطق آزاد است می باشد.

همچنین در این مراسم معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد ارس ضمن معرفی ظرفیتها و توانمندیهای منطقه در حوزه سلامت و بهداشت و پتانسیل های موجود در آن، اهم اقدامات انجام گرفته در حوزه بهداشت و سلامت ارس را تشریح کرد.

 

 

شناسه خبری: 36537

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو