سلامت در منطقه آزاد اروند متحول می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/34949
ساعت 12:25 شنبه 28 آذر 1394
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به همراه هیات بلند پایه با حضور در منطقه آزاد اروند از برخی فعالیت های سازمان در حوزه بهداشت و درمان در اين منطقه بازدید كرد.

به گزارش فرينا، محمد آقاجانی در اين بازديد ضمن ابراز خرسندی از فعالیت ها و اقدامات منطقه آزاد اروند در حوزه سلامت و درمان گفت: توسعه اجتماعی و توجه به شاخص های نیروی انسانی از مهمترین پیش فرض های توسعه اقتصادی است و منطقه آزاد اروند در این راستا در صدد است با حرکت در این مسیر استاندارد و برنامه ریزی شده، رشد اقتصادی و توسعه پایدار را محقق نماید.  

* اختصاص 310 میلیارد توماني اعتبار به منظور توسعه فضای بهداشتی و درمانی آبادان و خرمشهر
مديرعامل سازمان منطقه آزاد اروند نیز در اين بازديد به ارائه گزارشی از برخی اقدامات انجام شده در حوزه سلامت پرداخت و گفت: اختصاص 310 میلیارد تومان بودجه به منظور توسعه فضای بهداشتی و درمانی شهرستان های آبادان و خرمشهر، بازسازی و استاندارد سازی مراکز بهداشتی – درمانی با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد تومان از جمله فعالیت ها و اقدامات اخیر ما در حوزه سلامت و بهداشت است.
اسماعيل زماني افزود: در حوزه درمان و آموزش پزشکی نیز فعالیت هایی را آغاز کرده ایم که از جمله آنها می توان به ساخت بیمارستان فوق تخصصی 220 تخت خوابه با اعتبار 120 میلیارد تومان، راه اندازی بخش آنژوگرافی بیمارستان ولی عصر خرمشهر با اعتبار 25 میلیارد تومان و ساخت درمانگاه بهداشتی و درمانی شلمچه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 400 میلیون تومان اشاره کرد.
زمانی خاطر نشان کرد: اصلاح زیر ساخت های اساسی در حوزه بهداشت و درمان در منطقه آزاد اروند، در راستای زمینه سازی برای رسیدن به سطح استاندارد و مطلوب از شاخص های سلامت در کشور است.




شناسه خبری: 34949

آخرین اخبار

ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت انتصاب مجدد رییس کمیته امداد
«انزلی» میزبان اولین دوره مسابقات كبدی ساحلی قهرمانی جهان شد
امضای 5 قرارداد به ارزش بیش از 2000 میلیارد و 767 میلیون دلار در منطقه ویژه پتروشیمی
نشست تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه پتروشیمی

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو