آغاز ساخت مرکز جراحی قلب خرمشهر از ماه آینده

لینک کوتاه: freena.ir/detail/34389
ساعت 15:26 يکشنبه 26 مهر 1394
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان از آغاز ساخت مرکز جراحی قلب خرمشهر از ماه آینده خبر داد.

به گزارش فرينا، عبدالناصر میرشکاک با اشاره به کلنگ زنی توسعه و بهسازی اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر گفت: میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح نوسازی اورژانس خرمشهر را 35 میلیارد ریال بوده است.
میرشکاک افزود: از این مجموع، 20 میلیارد ریال را سازمان منطقه آزاد اروند تقبل کرده و مابقی را نیز وزارت بهداشت و درمان هزینه می‌کند.
وي مدت زمان اجرای این پروژه را 12 ماه خواند و گفت: در این مدت احتمالا دسترسی به اورژانس فعلی تغییر یافته و شرایط ویژه‌ای می‌یابد. 
وی همچنین با بیان مراحل تکمیل بیمارستان اروندکنار، افزود: پیمانکار این پروژه مشخص شده و امید می‌رود تا با تکمیل آن در آینده نزدیک، مردم این منطقه از مزایای آن بهره‌مند شوند.
 این مقام مسئول دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان آغاز ساخت مرکز جراحی قلب خرمشهر از ماه آینده، تصریح کرد: این مرکز نمونه بی‌نظیری در استان خوزستان است.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: عملیات ساخت مرکز ((LDRشیوه نوین زایشگاه‌ها خرمشهر نیز آبان ماه امسال آغاز می‌شود.
میرشکاک در ادامه با بیان دیگر طرح‌های مورد نظر برای بهبود کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان خرمشهری، افزود: براساس برنامه‌ریزی، ساخت مرکز بهداشتی شلمچه نیز پیش از اربعین امسال آغاز شده و 45 پزشک متخصص و فوق تخصص نیز با هدف افزایش سطح علمی، فنی و کارایی حوزه درمانی شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان به این مناطق اعزام می‌شوند.





شناسه خبری: 34389

آخرین اخبار

ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت انتصاب مجدد رییس کمیته امداد
«انزلی» میزبان اولین دوره مسابقات كبدی ساحلی قهرمانی جهان شد
امضای 5 قرارداد به ارزش بیش از 2000 میلیارد و 767 میلیون دلار در منطقه ویژه پتروشیمی
نشست تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه پتروشیمی

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو