راه اندازی مراکز بهداشتی در قشم همزمان با هفته دولت

لینک کوتاه: freena.ir/detail/33714
ساعت 15:44 شنبه 24 مرداد 1394
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از آغاز به کار پایگاه بهداشت درمانی در محله چاه تنگو واقع در بافت قدیم شهر قشم همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش فرینا، منصور سالاری ضمن اعلام آمادگی کامل پایگاه محله چاه تنگو به منظور بهره برداری افزود: شبکه بهداشت در تلاش است تا پایگاه دیگری نیز در شهرک سام و زال در هفته دولت افتتاح کند.
وی با تأکید بر ارائه خدمات رایگان در این مراکز، اضافه کرد: هدف تأسیس پایگاه‌های درمانی ارتقای ارائه خدمات به اقشار آسیب پذیر جامعه و ایجاد عدالت درمانی در بین شهروندان است.
سالاری ادامه داد: ارائه مراقبت از زنان باردار، واکسیناسیون کودکان، خدمات بهداشت روان، بهداشت محیط و تغذیه، دندانپزشکی و بررسی راه کارهای جلوگیری از انتشار بیماری‌های ویروسی در این مراکز انجام می‌شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از راه اندازی سامانه تلفنی رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردم به منظور ارتقای خدمات درمانی خبر داد و افزود: سامانه ۱۶۹۰ موجب می‌شود تا شهروندان هرنوع انتقاد و پیشنهادی را به راحتی به اطلاع مسئولان شبکه بهداشت برسانند.
وی با بیان راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفنی برای دریافت نوبت در بیمارستان پیامبر اعظم(ص)، اضافه کرد: این سامانه مراجعه از راه‌های دور برای دریافت نوبت در بیمارستان را کاهش داده و در زمان و هزینه مردم صرفه جویی می‌کند.
سالاری ادامه داد: همچنین برای صرفه جویی در زمان و هزینه بیماران روستایی، سهمیه ویژه نوبت دهی بیماران اورژانسی روستایی برای آنان در نظر گرفته شده است.
به گفته رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم این اقدامات در راستای طرح تحول نظام سلامت دولت تدبیر و امید انجام شده و امید می‌رود با اولویت بندی ضرورت‌های درمانی و بهداشتی در آینده نزدیک شاهد نتایج مثبتی در حوزه درمان شهرستان قشم باشیم.



آخرین اخبار

پروانه بهره‌برداری شش منطقه ویژه اقتصادی صادر شد + تصاویر
میزبانی از 36 هزار زائر افغانستانی توسط منطقه آزاد دوغارون
سرمایه‌گذاری 6000 میلیاردی انزلی در چهارماهه امسال/ رشد 350درصدی نسبت بمدت مشابه 1402
بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 11 پروژه با سرمایه‌گذاری 67 همتی در «انزلی»
تبدیل وضعیت مشمولان قانون ایثارگری شاغل در سازمان منطقه آزاد اروند

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو