لینک کوتاه: freena.ir/detail/3337
ساعت 16:25
چهارشنبه 11 خرداد 1390
رئيس کميته بازرگاني قشم از راه اندازي تلفن گوياي هوشمند قشم جهت رسيدگي شکايات، انتقادات و پيشنهادات در سال جاري خبرداد.
نعمت الله دارش، رئيس کميته بازرگاني قشم و مدير امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا (bena) گفت: تلفن گوياي هوشمند قشم جهت رسيدگي شکايات، انتقادات و پيشنهادات در سال جاري راه اندازي شده است.
وي افزود: تلفن گوياي هوشمند قشم با همکاري کميته بازرگاني سازمان منطقه آزاد قشم و خانه تجارت و توسعه قشم راه اندازي شده است.
دارش گفت:کساني که شکايت ، انتقاد و يا پيشنهادي دارد مي تواند با شماره تلفن 07635243290 جهت اطلاع رساني با سامانه تلفن گوياي هوشمند قشم تماس حاصل کنند.
به گفته رئيس کميته بازرگاني قشم؛ طي ايام تعطيلات نوروزي بالغ بر 18 مورد شکايت و 52 مورد انتقاد از طريق اين سامانه ثبت شد که بعد از برخورد قاطعانه با تعدادي از متخلفين به تدريج به ديگر شکايات رسيدگي مي شود./205