راه اندازي تلفن گوياي رسيدگي به شکايات در قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/3337
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
رئيس کميته بازرگاني قشم از راه اندازي تلفن گوياي هوشمند قشم جهت رسيدگي شکايات، انتقادات و پيشنهادات در سال جاري خبرداد.

نعمت الله دارش، رئيس کميته بازرگاني قشم و مدير امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا (bena) گفت: تلفن گوياي هوشمند قشم جهت رسيدگي شکايات، انتقادات و پيشنهادات در سال جاري راه اندازي شده است.

وي افزود: تلفن گوياي هوشمند قشم با همکاري کميته بازرگاني سازمان منطقه آزاد قشم و خانه تجارت و توسعه قشم راه اندازي شده است.

دارش گفت:کساني که شکايت ، انتقاد و يا پيشنهادي دارد مي تواند با شماره تلفن 07635243290 جهت اطلاع رساني با سامانه تلفن گوياي هوشمند قشم تماس حاصل کنند.

به گفته رئيس کميته بازرگاني قشم؛ طي ايام تعطيلات نوروزي بالغ بر 18 مورد شکايت و 52 مورد انتقاد از طريق اين سامانه ثبت شد که بعد از برخورد قاطعانه با تعدادي از متخلفين به تدريج به ديگر شکايات رسيدگي مي شود./205



شناسه خبری: 3337

آخرین اخبار

موانع و چالش‌های حوزه صنایع پیشرفته و دانش‌بنیان در مناطق آزاد بررسی شد
گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري