لینک کوتاه: freena.ir/detail/3183
ساعت 16:25
چهارشنبه 11 خرداد 1390
به گفته دبيرستاد تسهيلات سفر منطقه آزاد ارس 83 درصد از مسافران ورودي به منطقه آزاد ارس در ايام نوروز از خدمات ارائه شده در منطقه ابراز رضايت کرده اند.
به گزارش بنا(bena)، به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد ارس فرهاد اسماعيلي با اعلام اين خبر گفت: براساس نتايج بدست آمده از مصاحبه هاي انجام يافته توسط کميته آمار ستاد تسهيلات سفر منطقه آزاد ارس در ايام نوروز و گفتگو با 9389 نفر گردشگر را شامل مي شوند،از خدمات ستاد دائمي تسهيلات سفر منطقه آزاد ارس رضايت 83 درصدي گردشگران را در برداشته است.
وي ادامه داد: همچنين در اين نمونه آماري که بصورت ميداني و تصادفي در نقاط مختلف محدوده منطقه آزاد ارس انجام شده است 15درصد نسبتا راضي و تنها 2درصد، از تسهيلات و خدمات موجود ناراضي بوده اند.
اسماعيلي افزود: نارضايتي 2درصدي گردشگران ورودي به منطقه شامل مواردي مانند نبود هتل، مشکل پارکينگ خودرو و عدم بهره برداري کامل از جاده هاي دسترسي در منطقه بوده است.
دبيرستاد تسهيلات سفر منطقه آزاد ارس با اشاره به وضعيت رضايتمندي گردشگران در نوروز سال گذشته گفت: در سال گذشته ما با رضايت 4 4 درصدي مسافران در منطقه روبرو بوديم که امسال اين رقم به 83درصد افزايش يافته و نشان از توجه ويژه سازمان به رفع نواقص احتمالي و تامين نظر مسافران دارد.
گفتني است در طول ايام تعطيلات نوروزي يک ميليون و 274هزار و 579 نفر گردشگر به محدوده منطقه آزاد ارس مسافرت کردند که اين تعداد مسافر نسبت به سال گذشته از نرخ رشد 83 درصدي برخوردار است.
سازمان منطقه آزاد ارس در سال گذشته بدليل فعاليتهاي چشمگير خود در نوروز 88 توانست رتبه برتر در زمينه جذب گردشگر را به خود اختصاص دهد.