7 پايگاه در کيش به تخلفات نوروزي رسيدگي کردند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/3102
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مشاور حمل و نقل و ترافيک شرکت عمران و خدمات کيش از رسيدگي 7 پايگاه کيش به تخلفات و پيشنهادات مسافران در ايام نوروزي خبرداد.

حسن دانده مشاور حمل و نقل و ترافيک شرکت عمران و خدمات کيش با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا (bena) افزود: 7 پايگاه در سطح جزيره کيش براي رسيدگي به تخلفات، شکايات و پيشنهادات مسافران نوروزي در نظر گرفته شده بود.

وي افزود: اين طرح با حمايت سازمان منطقه آزاد کيش و شرکت عمران و خدمات کيش به منظور ارائه بهترين تسهيلات براي شهروندان و مسافران نوروزي که در اين ايام به کيش سفر مي کنند در نظر گرفته شده بود.

دانده افزود:اين پايگاه ها بيشتر در نقاط پر جمعيت، پر رفت و آمد و ايستگاه هاي ميني بوس که اکثرا در نزديکي مراکز تجاري جزيره کيش قرار دارند مستقر شده بودند.

به گفته مشاور حمل و نقل و ترافيک شرکت عمران و خدمات کيش؛مسافران نوروزي با مراجعه به اين پايگاه ها که در هفت نقطه از جزيره کيش واقع شده بود پيشنهادات و نظرات خود را بيان مي کردند و در صورت مشاهده تخلفي از سوي مراکز و واحدهاي تجاري موارد را به يکي از اين 7 پايگاه گزارش مي دادند تا در اسرع وقت به آنها رسيدگي شود./205

شناسه خبری: 3102

آخرین اخبار

موانع و چالش‌های حوزه صنایع پیشرفته و دانش‌بنیان در مناطق آزاد بررسی شد
گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري