لینک کوتاه: freena.ir/detail/3094
ساعت 16:25
چهارشنبه 11 خرداد 1390
جهت رفاه حال مسافران و تبليغات گردشگري ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي منطقه آزاد چابهار اقدام به راه اندازي 4 پايگاه اطلاع رساني گردشگري کرد.
به گزارش بنا(bena) به نقل از روابط عمومي معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، پايگاه هاي اطلاع رساني گردشگري چابهار در 2 شيفت از ساعت 7 لغايت 24 در خدمت مسافران نوروزي بوده و اقدام به توزيع بروشورهاي گردشگري و نيز پاسخگويي به سوالات گردشگران کردند .
لازم به ذکر است متصديان پايگاه هاي اطلاع رساني از بوميان آموزش ديده منطقه چابهار بودند.
گفتني است سوالات گردشگران درخصوص تأمين اسکان، پذيرائي، محل شنا و غيره در پايگاه هاي اطلاع رساني پاسخ داده مي شد.