لینک کوتاه: freena.ir/detail/2984
ساعت 16:25
چهارشنبه 11 خرداد 1390
به گفته مدير روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد ارس سامانه پيام کوتاه و مرکز پاسخگويي تسهيلات سفر منطقه آزاد ارس راه اندازي شده و آماده پاسخگويي به سوالات ميهمانان خواهد بود.
به گزارش بنا (bena)، به نقل از روابط عمومي و اموربين الملل منطقه آزاد ارس يوسف الله ويردي زاده با اعلام اين خبر گفت: در راستاي تحقق دولت الکترونيک و استفاده از ابزارهاي ديجيتال در ارائه خدمات به مردم سامانه پيام کوتاه ارس به شماره 30009292 و تلفن گويا و پيامگير به شماره 04923026006 در منطقه آزاد ارس راه اندازي گرديد و کيوسک هاي اطلاع رساني نيز در مکان هاي مهم نصب شد.
الله ويردي زاده با اشاره به فعاليتهاي رسانه اي انجام يافته در ستاد تسهيلات سفر منطقه آزاد ارس گفت: در کميته هاي تبليغات و رسانه برنامه هاي ويژه اي براي قبل، حين و بعد از سفرهاي نوروزي تدوين و اجرا شده که مي توان به طراحي و چاپ بيش از150هزار نسخه نقشه راهنماي گردشگري و کتابچه "ارس سرزمين سبز"، نصب تابلوها و بيلبوردهاي تبليغي و اطلاع رساني گردشگري، توليد برنامه هاي ويژه راديويي، تيزر و زيرنويس هاي تلويزيوني، توليد اخبار و گزارش، برگزاري تورهاي رسانه اي در ايام نوروز، راه اندازي مرکز پاسخگويي ستاد تسهيلات سفر به شماره 04923022746 اشاره کرد.
وي ادامه داد: در ايام نوروز مسافرين نوروزي مي توانند از طريق سامانه پيام کوتاه، تلفن گويا و پيامگيري و نيز مرکز پاسخگويي ستاد تسهيلات سفر اطلاعات گردشگري منطقه را اخذ کنند.