تعميرات پست هاي زير زميني برق کيش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/1985
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير روابط عمومي شرکت آب و برق کيش از تعميرات پست هاي زير زميني برق کيش به منظور تامين برق مطمئن و پايدار در دهه مبارکه فجر و 22 بهمن خبرداد.

محمد علي رنجبر مدير روابط عمومي شرکت آب و برق کيش با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا(bena) افزود:« به منظور تامين برق مطمئن و پايدار در روز مراسم 22 بهمن به مناسبت پيروزي انقلاب اسلامي هم اکنون تعميرات پست هاي زيرزميني کيش در دست اجرا قرار دارد تا در اين روز از برق مطمئن و پايدار در کيش بهره مند باشيم.»

به گفته وي؛ در اين راستا برخي از مناطق جزيره کيش به منظور انجام تعميرات متوسط و برنامه ريزي شده پست هاي زميني، دچار قطعي برق مي شوند که روز يکشنبه 4 بهمن ماه جاري، منطقه بازار پانيذ از ساعت 15/1 تا 15/4 بامداد، روز دوشنبه 5 بهمن ماه جاري، بازار مرجان، دانشگاه علوم پزشکي تهران و رستوران حافظيه از ساعت 15/1 تا 15/4 بامداد. روز سه شنبه 6 بهمن ماه جاري، بازار مرواريد و محدوده اطراف آن از ساعت 15/1 تا 15/4 بامداد. روز چهارشنبه 7 بهمن ماه جاري، بازار زيتون و محدوده اطراف آن از ساعت 15/1 تا 15/4 بامداد. روز پنج شنبه شنبه 8 بهمن ماه جاري، سوله هاي بازرگاني، پترو پارس و ترانس صحرايي واقع در پايانه از ساعت 15/1 تا 15/4 بامداد خواهد بود.

رنجبر افزود:« در حال حاضر بالغ بر 135 مگاوات برق توسط نيروگاه گازي کيش نياز برق جزيره را فراهم مي کند که در اين راستا توليدات فعلي پاسخگوي نياز جزيره است».

وي همچنين از ميزان مصرف 110 مگاواتي برق در کيش خبرداد و افزود:« ميزان مصرف برق توسط ساکنان کيش از ميزان توليد برق کمتر است »./205

شناسه خبری: 1985

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو