اجراي طرح صبحانه سلامت از سوي واحد بانوان منطقه آزاد انزلي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/1898
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
طرح صبحانه سلامت از سوي واحد بانوان سازمان منطقه آزاد انزلي با همکاري آموزش و پرورش استان در سطح مدارس ابتدايي روستاهاي محدوده منطقه آزاد انزلي برگزار شد.

به گزارش بنا(bena) به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد انزلي، در اين طرح علاوه بر تهيه و تدارک صبحانه کامل (بصورت رايگان) به بيش از 400 دانش آموز مدارس ابتدايي از سوي کارشناسان تغذيه واحد بانوان جزئيات صبحانه کامل به آنها آموزش داده شد و اهميت صبحانه در سلامت و رشد براي دانش آموزان بازگو شد.

لازم به ذکر است خوردن صبحانه اولين توصيه براي افزايش کارايي مغز و ايجاد تمرکز بيشتر و افزايش قدرت يادگيري بخصوص در سنين کودکي است و اين درحالي است که تمرکز حواس و ميزان يادگيري در افرادي که صبحانه نمي خورند بدليل پائين آمدن قند خون مختل مي شود.

گفتني است صبحانه کامل ارائه شده از سوي واحد بانوان سازمان منطقه آزاد انزلي مشتمل برگروه هاي غذايي غلات، پروتئين ، ميوه ها ، حبوبات ، شير و ... بوده است.

منطقه آزاد انزلي به مساحت 3200 هکتار در سه بخش مجزاي محدوده شهرک صنتعي حسن رود, محدوده فاز تجارت و محدوده بندري بنادر و دريانوردي گيلان مشتمل بر 14 روستا با تعداد بالغ بر 15 هزار نفر جمعيّت است .اين منطقه يکي از مناطق آزاد 6 گانه ايران است که از سال 84 بعد از تعيين محدوده و اعلام اولين هيأت مديره رسماً آغاز به کار نموده است.

شناسه خبری: 1898

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو