ايران نايب قهرمان مسابقات جام جهاني شمشير بازي شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/1741
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
پس از دو روز جدال ايران در ميان 79 شمشير باز نايب قهرمان نهمين دوره مسابقات جام جهاني شمشير بازي کيش در اسلحه اپه و سابر شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي بنا(bena) به منطقه آزاد کيش، علي يعقوبيان، در اسلحه اپه و مجتبي عابديني در اسلحه سابر در اين دوره پيکارها نايب قهرمان مسابقات جام جهاني شمشيربازي کيش شدند.

نهمين دوره مسابقات جام جهاني شمشيربازي کلاس A در کيش طي روزهاي 19 و 20 دي ماه با حضور نمايندگاني از کشورهاي ايتاليا، اسلوني، پرتغال، مالزي، لهستان، کويت، مجارستان، انگستان، کانادا، استراليا، ارمنستان، بلغارستان، ايرلند و گرجستان برگزار شد.

بنا به اين گزارش در اسلحه اپه «جاناتان ويليس» از انگستان قهرمان و نفر اول، «يوآخين ويديدرا» و «يااوکورد يرو» از پرتغال مشترکاً نفر سوم شدند.

همچنين در اسله سابر، «توماس دچي» از مجارستان قهرمان و نفر اول، «کونيوژ مارتين» از لهستان و «جي تي اف» از بلغارستان مشترکاً به مقام سومي اين مسابقات دست يافتند.

«جان ماچلا» ناظر بين‌المللي فدراسيون شمشيربازي از کانادا، با از ابراز تشکر از سطح بسيار عالي اين دوره پيکارها گفت:« براي اولين بار است که به جزيره کيش آمده‌ام و شرايط ورزشکاران ايران را مطابق با استانداردهاي جهاني مي‌بينم.»

گفتني است مراسم اختتاميه اين دوره مسابقات با حضور سجادي، معاون ورزشي سازمان تربيت بدني، باقرزاده، رئيس فدراسيون شمشيربازي، شفيعي، مدير عامل و عضو هيات مديره موسسه ورزش و تفريحات سالم کيش در سالن المپيک کيش برگزار شد.
202

شناسه خبری: 1741

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو