اداره اتباع خارجي در منطقه آزاد ارس تاسيس مي شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/1168
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
به منظور ارائه خدمات به سرمايه گذاران و اتباع خارجي ساکن در منطقه آزاد ارس اداره اتباع خارجي نيروي انتظامي تا دو هفته ديگر در جلفا تاسيس مي شود.

به گزارش "بنا"(bena) به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد ارس در نشست فرمانده نيروي انتظامي استان آذربايجان شرقي با مديرعامل و سرمايه گذاران منطقه آزاد ارس مقرر شد حداکثر تا دو هفته ديگر اداره اتباع خارجي در منطقه ارس داير شده و به ارائه خدمات بپردازد.

در اين نشست که به دعوت و ميزباني سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد ضمن دعوت از سرمايه گذاران به شرکت در همايش امنيت و سرمايه گذاري که اسفندماه جاري به مشارکت نيروي انتظامي استان و منطقه آزاد ارس برگزار مي شود، مشکلات موجود سرمايه گذاران خارجي و داخلي فعال در محدوده منطقه آزاد ارس مورد بررسي قرار گرفت.

طولاني بودن پروسه اداري جهت اخذ رواديد ورود و خروج، اعبتار گواهينامه کشورهاي خارجي براي اتباع خارجي در ايران، محدوديت ورود و خروج اضطراري سرمايه گذاران از جمله مسائل مطرح شده توسط سرمايه گذاران خارجي حاضر در اين نشست بود که با داير شدن اداره اتباع خارجي نيروي انتظامي در منطقه اين مشکلات حل خواهد شد.

شناسه خبری: 1168

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو