لینک کوتاه: freena.ir/detail/66211
ساعت 11:15
يکشنبه 13 فروردين 1402
مصطفی فاطمی، دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در جلسه یازدهم فروردینماه 1402 که با حضور نمایندگان دستگاهها و دبیران ستاد اجرایی خدمات سفر استانها برگزار شد: منطقه آزاد چابهار به همراه دو استان ایلام و چهارمحال و بختیاری تاکنون هیچگونه شکایتی مبنی بر کاستی خدمات نداشتهاند.
به گزارش فرينا، سازمان با انجام اقدامات زیرساختی گسترده پیش از نوروز این منطقه را برای میزبانی شایسته از گردشگران آمادهسازی کرده بود.
افزایش مراکز خدماتی و رفاهی، ساخت کمپ پارک موقت، تأمین روشنایی و ساخت و بهسازی فضاهای بهداشتی بخشی از این اقدامات است.
24 ساعته کردن فعالیت نیروهای انتظامی، آتشنشانی و پاکبان، بهسازی سیما و منظر شهری در این منطقه، طراحی جشنوارهها و راهاندازی بازارچههای صنایعدستی و اجرای موسیقیهای بومی بهمنظور آشناسازی میهمانان نوروزی با آدابورسوم جامعه محلی، از دیگر تلاشهای ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار درراستای میزبانی از گردشگرانی بوده که چابهار را بهعنوان مقصد سفرهای تعطیلات عیدانه خود انتخاب کردهاند.