دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار خبر داد:

پلمب یک واحد پذیرایی در منطقه آزاد چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66191
ساعت 11:13 پنج‌شنبه 10 فروردين 1402
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار از پلمب رستوران یک واحد اقامتی در منطقه آزاد چابهار به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی خبر داد.

به گزارش فرینا، محمدسعید موسایی باغستانی با اشاره به فعالیت‌های شبانه‌روزی تیم بازرسی و نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار گفت: امروز سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه 1402 در پی بازدیدهای اعضای این تیم، رستوران یک واحد اقامتی به دلیل عدم رعایت قوانین بهداشتی پلمب شد.

موسایی باغستانی، بر لزوم رعایت قوانین بهداشتی و صنفی از سوی تمامی واحدهای اقامتی و پذیرایی تأکید کرد و افزود: حفظ سلامت و به دنبال آن ایجاد فضایی خاطره‌انگیز و لذت‌بخش از سفر به این منطقه، یکی از موضوعاتی است که به‌شدت از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر پیگیری و رصد می‌شود.  

به گفته وی، اعضای تیم بازرسی و نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار متشکل از نمایندگان مدیریت‌های بازرسی و نظارت، بازرگانی، امور شهری، گردشگری و اداره کل‌های حراست و غذا، دارو و سلامت و نماینده جامعه بازاریان هستند که باهدف بهینه سازی خدمات به میهمانان و شهروندان تلاش می کنند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار در پایان یادآور شد: این تیم به‌صورت شبانه‌روزی مشغول بازرسی و رصد شکایات به ثبت رسیده در سامانه 124 است و تمامی مراکز اقامتی، پذیرایی، رفاهی، تفریحی و اصناف ملزم به رعایت قوانین و دستورالعمل‌های صنفی خود هستند.

گفتنی است، منطقه آزاد چابهار، تنها بندر اقیانوسی ایران است که با داشتن سواحل زیبای مجاور دریای عمان و دیدنی‌های تاریخی و طبیعی بسیاری همچون قلعه تیس، کوه‌های مینیاتوری(مریخی)، تالاب صورتی، خلیج گواتر، تمساح پوزه‌کوتاه(گاندو) و ... جغرافیایی جذاب برای تبدیل شدن به مقصد سفرهای نورزی است.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو