آغاز به کار سامانه 124 منطقه آزاد چابهار / تسریع در پاسخگویی به درخواست‌های ارباب رجوعان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65947
ساعت 08:21 چهارشنبه 24 اسفند 1401
مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد چابهار از راه‌اندازی سامانه تحت وب پاسخگویی به شکایات این منطقه آزاد در راستای تکریم و افزایش رضایت ارباب‌رجوعان خبر داد.

به گزارش فرینا، عبدالرزاق تخش با اعلام این خبر گفت: با توجه به لزوم اجرای ماده 25 قانون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد و در راستای افزایش رضایت ارباب‌رجوع و ذینفعان شرکت‌ها و مؤسسات تابعه سازمان منطقه آزاد چابهار، سامانه مذکور به آدرس http://124.cfzo.ir راه‌اندازی شده و از امروز آغاز به کار کرد.

وی افزود: ارباب‌رجوع می‌توانند شکایت، پیشنهادات، انتقادات و اعلانات خود را در خصوص خدمات این سازمان و حوزه‌های زیرمجموعه فعال در منطقه، با استفاده از فرم الکترونیکی طراحی شده و با امکان بارگذاری مستندات در این سامانه ثبت کنند.

مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد چابهار در توضیح بیشتر عنوان کرد: کارشناسان این سامانه به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی درخصوص تخلفات تمامی صنوف بوده و با دریافت این گزارش‌های مردمی، عملکرد واحدهای زیرمجموعه سازمان منطقه آزاد چابهار را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهند.

تخش، مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد چابهار را مسئول رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌های ثبت‌شده در این سامانه معرفی کرد و ادامه داد: پس از ثبت درخواست مراجعان در این سامانه، شماره همراه متقاضی احراز شده و بلافاصله شماره پیگیری برای وی ارسال می‌شود و درخواست در روند رسیدگی سیستمی و ارجاع به حوزه‌های مربوطه جهت پاسخ‌دهی به‌صورت خودکار قرار می‌گیرد.

به گفته وی، متقاضیان از بخش پیگیری درخواست مندرج در این سامانه و با وارد نمودن کُد پیگیری می‌توانند در جریان جزئیات، نحوه و مراحل رسیدگی به درخواست خود قرارگرفته و درنهایت نتیجه رسیدگی به درخواست، در قالب پیامک به متقاضیان اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد چابهار در پایان، راه‌اندازی این سامانه بر بستر اینترنت و امکان دسترسی به آن از هر نقطه جغرافیایی را نقطه عطفی در تسهیل و تسریع روند ثبت و رسیدگی درخواست‌های ارباب‌رجوع دانست و گفت: این سامانه همچنین با ارائه گزارشات آماری و نموداری مدون، جهت تصمیم سازی و عملکرد در راستای سیاست‌های دولت مردمی، به مدیران این منطقه نیز کمک بیشتری می‌کند.

شناسه خبری: 65947

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو