حجم بالای مبادلات در پایانه مرزی نوردوز؛

با همکاری ارمنستان تردد سرعت می یابد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/65004
ساعت 08:58 يکشنبه 13 شهريور 1401
مدیر پایانه مرزی نوردوز به ایرنا گفته است: در روزهای گذشته به علت خرابی دستگاه ایکس‌ری سمت ارمنستان، این کشور از ورود کامیون‌ها جلوگیری کرده بود و این مشکل موجب بروز ترافیک در پایانه مرزی نوردوز شد.

به گزارش فرینا، محمد بایبوردی با بیان اینکه هم‌اکنون این مشکل حل شده است، افزوده: به علت بالا بودن حجم مبادلات، محدودیت محوطه مرزی طرف مقابل و کندی کنترل کامیون‌ها، ازدحام و ترافیک در پایانه مرزی نوردوز افزایش یافته است و تردد کامیون ها به کندی انجام می شود.

بایبوردی با اشاره به اینکه میانگین تردد روزانه در پایانه مرزی نوردوز 350 دستگاه کامیون است، خاطرنشان کرده: با وجود کندی تردد کامیون ها در این پایانه، روز گذشته 320 دستگاه کامیون از این پایانه تردد کرده‌اند.

وی با تاکید بر فعال بودن بخش مسافر و کالا در پایانه مرزی نوردوز، ادامه داده: با پیگیری های انجام شده از سوی مدیران استانی و ملاقات با طرف ارمنی، وی قول مساعد داده تا حجم ورودی کامیون‌ها را افزایش دهد.

مدیر پایانه مرزی نوردوز با بیان اینکه صاحبان کالاها نیز ارمنی بوده و می‌خواهند زودتر به کالاهای خود دست یابند، یادآور شده است: تلاش می‌شود با همکاری دوطرف از ترافیک و ازدحام خودروها در این پایانه کاسته شده و تردد کامیون‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.‌

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو