مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چابهار؛

نمایشگاه عکس اربعین در چابهار راه‌اندازی شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/62448
ساعت 08:45 چهارشنبه 14 مهر 1400
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار گفت: به مناسبت دهه آخر ماه صفر نمایشگاه عکس و نقاشی در گالری خانه فرهنگ و هنر کمالان منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

به گزارش فرینا، نصیراحمد ملازهی افزود: حدود 20 اثر عکس از عکاسان مطرح استان که از زائران پاکستانی در هنگام ورود به ایران از مرز میرجاوه ثبت و ضبط شده است در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

ملازهی ادامه داد: همچنین حدود 15 اثر نقاشی از آثار هنرمندان نقاش استان بوده که به صورت ترکیبی در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.

وی تصریح کرد: نمایشگاه عکس اربعین با همکاری کانون عکاسان استان و نقاشی با همکاری انجمن تجسمی استان در محل خانه فرهنگ و هنر کمالان دایر شده است.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار، باتوجه به تفاهم‌نامه‌ایی که سال 97 بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و سازمان منطقه آزاد چابهار با هدف انجام فعالیت‌های‌های فرهنگی و هنری مشترک منعقد شده بود، این نمایشگاه با همکاری کانون عکاسان مستقل و انجمن هنرهای تجسمی استان با اداره کل فرهنگ و ارشاد منطقه آزاد چابهار با حضور معاون محترم فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان، فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از مدیران شهرستان، هنرمندان و علاقه‌مندان افتتاح گردید.

نمایشگاه عکس و نقاشی اربعین تا پایان ماه صفر دایر بوده و بازدید از ساعت 8 صبح تا 20 به طور رایگان برای عموم امکان پذیر است.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو