الزام فعالان اقتصادی قشم برای ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/59122
ساعت 08:18 شنبه 4 بهمن 1399
مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم از الزام تمامی فعالان اقتصادی این منطه آزاد برای ثبت اطلاعات انبار و مراکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبار مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از برنا، محمد مهدی برنجی با بیان این مطلب اظهار کرد: در جلسه بررسی برنامه های پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز در مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، آخرین وضعیت راه‌اندازی سامانه انبارها، با هدف کنترل دقیق گردش کالا در کشور و همچنین شفاف‌سازی این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.
برنجی ادامه داد: در این جلسه مصوب گردید که در مرحله اول این طرح، واردکنندگان و مراکز خرید فروش و نگهداری عمده کالا در منطقه آزاد قشم موظف هستند تا در اسرع وقت، اطلاعات انبارهای خود را در سامانه WMS.FREEZONES.IR ثبت کنند.
وی تصریح کرد: این برنامه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و اجرای قوانین مربوط به آن مصوب و براساس اعلام ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از سوی شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و به تمامی مناطق ابلاغ شده است.
به گفته مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم، فعالیت واحدهایی که از ثبت اطلاعات در سامانه خودداری کنند با محدودیت‌هایی از سوی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه مواجه خواهد شد.
برنجی در پایان تاکید کرد: همچنین ارائه خدمات آتی این سازمان به فعالان اقتصادی منوط به ثبت اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری کالا در سامانه یاد شده خواهد بود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو