مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم:

گذراندن دوره اصناف برای صدور و تمدید مجوز صنفی در قشم الزامی است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/59121
ساعت 08:10 شنبه 4 بهمن 1399
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از این پس تمامی فعالان صنفی و تجاری منطقه آزاد قشم برای اخذ و تمدید مجوز فعالیت ملزم به گذراندن دوره‌های اصناف هستند.

به گزارش فرینا به نقل از اقتصاد و تجارت، هرمز امیری با بیان این مطلب، اظهار کرد: نخستین دوره آموزشی اصناف با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات صنفی به شهروندان و گردشگران توسط این مدیریت و با همکاری مرکز بین المللی رشد منطقه آزاد قشم برگزار شد.
امیری ادامه داد: این دوره آموزشی در 4 جلسه و در مجموع به مدت 6 ساعت مخصوص روسای صنوف و مدیران مجتمع‌های تجاری با حضور 45 نفر شرکت کننده از اصناف فعال قشم برگزار شد.
وی افزود: همچنین مطابق برنامه ریزی صورت گرفته دوره‌های آموزشی اصناف به صورت مستمر و هر هفته روزهای چهارشنبه در مرکز بین المللی رشد با حضور فعالان صنفی برگزار می‌شود.
به گفته مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با چارچوب‌های قانونی و الگوهای حاکم بر روابط آنها با سازمان و در راستای سیاست‌های سازمان منطقه آزاد قشم، درخصوص آشنایی اصناف با قوانین و مقررات و روش‌های نوین ارتباط با مشتریان آشنا شدند.
امیری تصریح کرد: فقه اسلامی بازار، وظایف و تعامل فیمابین ادارات دولتی و حاکمیتی و اصناف، قوانین و چارچوب‌های انتظامی مرتبط با امور اصناف، قوانین و مقررات حوزه مالیاتی مرتبط با اصناف، آشنایی با قوانین مناطق آزاد و تجاری در حوزه اصناف، قوانین بهداشت واحدهای صنفی و بهداشت محیط سرفصل‌های این دوره آموزشی را تشکیل می‌دادند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده پس از برگزاری نخستین دوره آموزشی اصناف قشم، تمامی فعالان صنفی و تجاری دارای مجوز جهت تمدید و همچنین صدور مجوز جدید از منطقه آزاد قشم، ملزم به گذراندن این دوره‌ها هستند.

شناسه خبری: 59121

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو