آغاز فعالیت سامانه مدیریت و کنترل پروژه‌های منطقه آزاد قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58962
ساعت 08:45 يکشنبه 21 دی 1399
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز فعالیت سامانه مدیریت و کنترل پروژه‌های منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین، محمدرضا عباسی بابیان این مطلب، اظهار کرد: این سامانه باهدف کنترل و رصد روند پیشرفت پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی، اقتصادی و گردشگری در سطح جزیره به بهره‌برداری رسیده است.

عباسی ادامه داد: آغاز فعالیت سامانه مدیریت و کنترل پروژه‌های منطقه آزاد قشم، کمک شایانی به اخذ تصمیمات استراتژیک و برنامه‌ریزی جهت رفع موانع و مشکلات احتمالی و همچنین ایجاد شفافیت خواهد داشت.

به گفته وی، کاربری آسان، ورود اطلاعات توسط حوزه‌های تخصصی و بالا بردن دقت و صحت اطلاعات، انعطاف‌پذیری در اخذ گزارش‌های مدیریتی، مشاهده هم‌زمان پیشرفت ریالی و فیزیکی، میزان اشتغال و تحلیل آن مهم‌ترین مزایای این سامانه می‌باشد.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: همچنین مشاهده و تحلیل موانع و مشکلات موجود در مسیر پیشبرد پروژه‌ها و طرح‌ها، مدیریت زمان و هزینه اجرا، مدیریت دانش و مستندسازی اطلاعات برای بهره‌برداری در پروژه‌های آتی و ایجاد زبان مشترک جهت پیشبرد برنامه‌های اجرایی دیگر مزایای استفاده از سامانه مدیریت و کنترل پروژه منطقه آزاد قشم هستند.

عباسی تأکید کرد: راه‌اندازی این سامانه اقدام عملیاتی مهمی در راستای شفاف‌سازی و کاهش بروکراسی در سازمان منطقه آزاد قشم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارائه سامانه‌ها درزمینه های مختلف، به‌منظور تسهیل در بهره‌مندی از امکانات و ایجاد بستر لازم جهت ارائه اطلاعات را به‌صورت شفاف فراهم می‌کند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو