معرفی برگزیدگان مسابقه عکس نوشته و کلیپ کوتاه «سردار دل‌ها»

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58936
ساعت 08:11 شنبه 20 دی 1399
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از مشخص شدن برگزیدگان مسابقه عکس نوشته و کلیپ کوتاه یک دقیقه‌ای «سردار دل‌ها» که به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی برگزار شده بود، خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از تسنیم، علیرضا کمساری با بیان این مطلب، افزود: 87 نفر از سراسر کشور در بخش عکس نوشته این مسابقه شرکت کرده بودند که پس از بررسی آثار ارسال شده و داوری، آقایان امیر حسین جلیلی و سیدحسین میراسماعیلی از تهران و خانم الناز رستگار از ابرکوه به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.
کمساری ادامه داد: همچنین 130 نفر از سراسر کشور در بخش کلیپ‌های کوتاه یک دقیقه‌ای در این مسابقه فرهنگی شرکت داشتند که در نهایت مهسا شجاع الدینی از برنجان کرمان، محمد طه ذوالفقاری از انار و نجمه ستوان از ایرانشهر به عنوان نفرات برتر این بخش معرفی گردیدند.
وی پاسداشت رشادت‌ها و تکریم شخصیت والای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ارائه تصویری روشن از ویژگی‌های شخصیتی سردار دل‌ها در قالب عکس نوشته و کلیپ‌های کوتاه را از اهداف برگزاری این مسابقه فرهنگی دانست.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، افزایش آگاهی شهروندان و گسترش فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، انعکاس فعالیت‌ها و معرفی بزرگان دفاع مقدس و جبهه مقاومت، بویژه شهید سلیمانی با استفاده هرچه بیشتر از ابزارهای فرهنگی و هنری ضروری است.
کمساری در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری برای مشارکت بیشتر هنرمندان و فعالیت در این عرصه تأثیر مثبتی برای عموم بیشتر مخاطبان دارد و البته این امر نیازمند توجه است.
گفتنی است، این رویداد فرهنگی با حمایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و همراهی موسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمه الزهرا قشم انجام شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو