اقشار آسیب پذیر در منطقه آزاد کیش صاحب خانه می شوند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58794
ساعت 11:00 چهارشنبه 10 دی 1399
مدیرعامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان از تامین مسکن برای قشر آسیب پذیر، بومیان و ساکنان فاقد مسکن جزیره کیش خبر داد

به گزارش فرینا، مجید شهسواری، در مراسم آغازعملیات اجرایی طرح مسکن بومیان کیش در زمینی به مساحت 8 هزار مترمربع با اشاره به ویژگی های تفاهم نامه همکاری میان سازمان منطقه آزاد کیش و بنیاد مستعضعفان برای ساخت این مجموعه مسکونی گفت: سازمان منطقه آزاد کیش با تامین زمین، پروانه و تاسیسات زیر بنایی و بنیاد مستضعفان برای اجرا و ساخت این مجموعه تفاهم نامه ای امضاءکردندکه هدف آن تامین مسکن قشر آسیب پذیر در این منطقه است.

شهسواری در ادامه تصریح کرد: پس از مذاکرات متعدد، زمین های پیشنهادی مورد بررسی قرار گرفت و موقعیت زمین مورد نظر که درمنطقه ای مسکونی و زیبا واقع شده است برای اجرای این طرح بسیار مناسب ارزیابی شد.

وی هدف اصلی اجرای این طرح را خانه دار شدن اقشار ضعیف جامعه و حفظ کیفیت اجرا برای تنظیم قیمت و به حداقل رساندن هزینه ها در این مجموعه عنوان کرد و افزود: سازمان منطقه آزاد کیش و بنیاد مستضعفان به هیچ عنوان به دنبال کسب سود در اجرای این طرح نیست و تلاش بر این است که قیمت تمام شده را به حدی برسانیم که افراد کم درآمد امکان خرید مسکن را در این مجموعه داشته باشند.

مدیرعامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان در خصوص زمان بندی اجرای این طرح گفت: طبق برنامه زمان بندی شده مجموعه در مدت دوسال ساخته خواهدشد که از زمان تحویل زمین، طراحی نقشه ها در مدت کوتاهی تکمیل و همزمان عملیات اجرایی مجموعه آغاز می شود.

شهسواری خاطر نشان کرد: در همین راستا سازمان منطقه آزاد کیش در یک فرایند مشخصی نسبت به شناسی افرادی که نیازمند مسکن هستند اقدام خواهد کرد و تحقق یافتن این امر مهم ضمن اينكه مایه خیر و برکت برای جزیره کيش است، الگویی مناسب برای اجرای این نوع طرحها در سایر نقاط کشور خواهد بود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت انتصاب مجدد رییس کمیته امداد
«انزلی» میزبان اولین دوره مسابقات كبدی ساحلی قهرمانی جهان شد
امضای 5 قرارداد به ارزش بیش از 2000 میلیارد و 767 میلیون دلار در منطقه ویژه پتروشیمی
نشست تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه پتروشیمی

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو