تولید دوچرخه دریایی جدید باتلاش یک شرکت دانش بنیان در کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58747
ساعت 12:45 شنبه 6 دی 1399
یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز نو آوری کیش، موفق به ساخت دوچرخه دریایی شد.

به گزارش فرینا، شرکت بازو صنعت هوشمند با حمایت مرکز نوآوری کیش و همراهی موسسه ورزش و تفریحات سالم، برای توسعه گردشگری واقتصاد دریا محور، مراحل ساخت اولین دوچرخه دریایی را با موفقیت به پایان رساند .

بر اساس این گزارش مراحل ارزیابی و آزمایش این محصول دانش بنیان، با حضورمسئولان ورزش کیش با موفقیت انجام شد تا بزودی تولید انبوه این محصول دانش بنیان آغاز شده و برای ایجاد شادی و نشاط بیشتر دراختیارگردشگران و مراکز تفریحات دریایی کشور قرار گیرد.

تولید انبوه این محصول دانش بنیان زمینه را برای برگزاری مسابقات و جشنواره های دوچرخه سواری روی دریا فراهم می کند که به نوع خود درجذب گردشگران علاقمند به تفریحات و ورزش های دریایی موثر است.

گفتنی است؛ نمونه پیشرفته تراین محصول دانش بنیان نیز به زودی ساخته می شود.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان بازو صنعت هوشمند با اشاره به مشکلات ورود مواد اولیه که ناشی ازتشدید تحریم ها است گفت: این محصول با استفاده ازمواد اولیه تولید داخل ساخته می شود .

حیدری افزود: نمونه مشابه خارجی محصول تولیدی ما با مبلغی بالغ بر 100 میلیون تومان در بازارعرضه می شود در حالی که شرکت بازو صنعت استفاده از مواد اولیه داخلی، دوچرخه دریایی را یک سوم قیمت وباویژگی های کامل تر عرضه خواهد کرد.

به گفته وی، نمونه پیشرفته تراین محصول دانش بنیان به زودی ساخته می شود که تفاوت آن در زیبایی ظاهری و مکانیزم پدال است که بیشتر به حالت های غواصی شباهت دارد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان بازو صنعت هوشمند همچنین از ساخت محصولی دیگر با عنوان موتورسیکلت دریایی خبر داد و اظهار داشت: به زودی موتورسیکلت دریایی نیز برای آزمایش و بهره برداری آماده خواهد شد.

گفتنی است؛ شرکت دانش بنیان بازو صنعت هوشمند در زمینه ساخت ربات های صنعتی و تولید شناور های تفریحی و صنایع دریایی فعالیت می کندو درمرکزنوآوری کیش مستقر است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت انتصاب مجدد رییس کمیته امداد
«انزلی» میزبان اولین دوره مسابقات كبدی ساحلی قهرمانی جهان شد
امضای 5 قرارداد به ارزش بیش از 2000 میلیارد و 767 میلیون دلار در منطقه ویژه پتروشیمی
نشست تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه پتروشیمی

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو