روند ساماندهی اسکله های لافت و پل تسریع می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58658
ساعت 10:50 شنبه 29 آذر 1399
جلسه بررسی مشکلات اسکله های لافت و پل با هدف تسریع در ساماندهی و بهبود کیفیت ارائه خدمات در این بنادر با حضور جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از نسل برنا، در راستای عمل به دستور مدیرعامل این سازمان جلسه ای با هدف بررسی اقدامات صورت گرفته در راستای خدمات رسانی به مسافران در مبادی ورودی جزیره قشم برگزار شد و در آن نکاتی پیرامون تسهیل عبور و مرور و تردد گردشگران در مسیر اسکله های پل و لافت مطرح و مورد بررسی حاضران قرار گرفت.
در ابتدای این جلسه گزارشی درباره وضعیت کنونی و روند ارائه خدمات در اسکله ها لافت و پل به عنوان مهمترین معابر مورد استفاده برای سفر به جزیره از طریق شناورهای مسافری ارائه شد و حاضران در این جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود جهت ساماندهی و ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران این مسیر پرداختند.
در ادامه درباره اقدامات انجام شده در حوزه تجهیز بنادر لافت و پل جهت نصب و راه اندازی تجهیزات ایمنی و اطفای حریق و همچنین مذاکرات صورت گرفته برای استقرار آمبولانس و نیروهای امدادی گزارشی ارائه گردید.
در این جلسه همچنین تاکید شد که اسکله پل در حال حاضر همچنان جز اراضی قانونی سازمان منطقه آزاد قشم می باشد و تا زمان تعیین تکلیف برخی مسائل ایجاد شده در این اسکله، نیروهای مستقر در این منطقه همچنان و بدون هیچ تغییری نسبت به گذشته مشغول ارائه خدمات و ساماندهی شرایط این اسکله ها هستند.
بهسازی و بهبود وضعیت آسفالت اسکله های لافت و پل و همینطور برنامه ریزی برای افزایش کیفیت خدمات و فضاسازی و همچنین ایجاد فضای سبز در این مبادی موضوعات دیگری بود که در این جلسه با هدف ساماندهی وضعیت این بنادر درباره آن صحبت شد.

شناسه خبری: 58658

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو