برگزاری نشست رفع موانع تولید و راهکارهای توسعه صنعت شیلات در قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58376
ساعت 11:10 سه شنبه 4 آذر 1399
نشست بررسی و رفع موانع و مشکلات تولید و ارائه راهکار جهت توسعه و تسهیل فرآیند تولید و صادرات شیلات و آبزیان با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، جمعی از معاونین و مدیران این سازمان و سرمایه گذاران این حوزه برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از اخبار آزاد مناطق، حمیدرضا مومنی در این جلسه با اشاره به ظرفیت ها و فعالیت های خوبی که در زمینه تولید و صادرات شیلات و آبزیان در قشم انجام شده، اعلام کرد که این منطقه آزاد قشم با تمام توان خود به دنبال تسهیل فرآیند صدور مجوزهای در بخش های مختلف تولید و صادرات است و از فعالان این حوزه حمایت می کند.
فعالان حوزه شیلات و آبزیان جزیره قشم در این جلسه به بیان مشکلات و موانع پیش روی خود مطرح کردند و در ادامه راهکارها و پیشنهاداتی جهت تسهیل تولید و رفع مشکلات پیش روی تولیدکنندگان و صادرکنندگان این حوزه و توسعه صنعت شیلات و آبزیان ارائه شد.
همچنین در این جلسه پیشنهاداتی پیرامون افزایش کیفیت محصولات تولید شده در قشم همسو با رعایت استانداردهای مورد در بخش های مرتبط با تولید، فرآوری و بسته بندی محصولات شیلاتی برای صادرات و معرفی بهتر برند محصولات شیلاتی تولید شده در جزیره مطرح گردید.
براساس این گزارش، در پایان این جلسه مقرر گردید تا جلسات مشابهی میان تولیدکنندگان و صادرکنندگان حوزه شیلات و آبزیان قشم و مدیران مرتبط با حوزه های مختلف برگزار شود تا از این طریق با حذف موانع و مشکلات پیشرو، شاهد تسهیل تولید و افزایش ظرفیت صادراتی در منطقه باشیم.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو