مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

نخستین دوره آموزشی اصناف قشم برگزار می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58377
ساعت 11:08 سه شنبه 4 آذر 1399
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از برنامه ریزی جهت برگزاری نخستین دوره آموزشی اصناف با هدف بهبود کیفیت ارایه خدمات صنفی به شهروندان و گردشگران با همکاری مرکز بین المللی رشد در شهر قشم خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاري مهر، هرمز امیری با بیان این مطلب اظهار کرد: این دوره آموزشی با هدف آشنایی اصناف فعال قشم با چارچوب های قانونی و الگوهای حاکم بر روابط آنها با سازمان و در راستای سیاست های سازمان منطقه آزاد قشم، درخصوص آشنایی اصناف با قوانین و مقررات و روش های نوین ارتباط با مشتریان برگزار شده و شرکت کنندگان گواهی حضور در این دوره را اخذ می نمایند.
امیری ادامه داد: سرفصل های این دوره آموزشی شامل فقه اسلامی بازار، وظایف و تعامل فیمابین ادارات دولتی و حاکمیتی و اصناف، قوانین و چارچوب های انتظامی مرتبط با امور اصناف، قوانین و مقررات حوزه مالیاتی مرتبط با اصناف، آشنایی با قوانین مناطق آزاد و تجاری در حوزه اصناف، قوانین بهداشت واحدهای صنفی و بهداشت محیط است.
وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته نخستین دوره آموزشی اصناف در تاریخ 6 آذرماه سال جاری در 4 جلسه و در مجموع به مدت 6 ساعت برای روسای صنوف و مدیران مجتمع های تجاری برگزار خواهد شد.
به گفته مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم؛ با برنامه ریزی انجام شده پس از برگزاری نخستین دوره آموزشی اصناف قشم، تمامی فعالان صنفی و تجاری دارای مجوز از منطقه آزاد قشم ملزم به گذراندن این دوره ها می شوند.
گفتنی است، روسای صنوف و مدیران مجتمع های تجاری شهر قشم برای ثبت نام جهت شرکت در این دوره آموزشی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مرکز بین الملل رشد تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو