خیز قشم برای ایفای نقش در اجلاس سراسری نماز

لینک کوتاه: freena.ir/detail/57596
ساعت 13:56 دوشنبه 24 شهريور 1399
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم از خیز بلند این جزیره برای ایفای نقش در اجلاس سراسری نماز از مجرای 24 کانون فرهنگی هنری با افزون بر 2 هزار نفر عضو خبر داد.

به گزار فرینا، مرتضی شیخ‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم از عزم فعالان فرهنگی مذهبی این جزیره برای ایفای نقش و مشارکت فعال در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز خبر داد.
شیخ زاده افزود: عمده این مشارکت از مجرای 24 کانون فرهنگی هنری فعال در مساجد منطقه آزاد قشم صورت می‌پذیرد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر افزون بر 2 هزار نفر از کودکان، جوانان و نوجوانان جزیره قشم رسما به عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آمده‌اند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: در آخرین ویدئوکنفراسی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته گذشته برگزار کردند، کانون‌های فرهنگی هنر مساجد جزیره قشم برای نخستین بار در تاریخ این جزیره و شاید استان هرمزگان از بین افزون بر 2 هزار کانون کشور در شمار پنج کانون برتر قرار گرفتند.
شیخ زاده اضافه کرد: این مهم بیانگر آن است که کانون‌های فرهنگی هنری قشم گام نخست اعتلای خود را با موفقیت برداشته‌ و پر شتاب در مسیر اهداف تعیین شده حرکت می‌کنند.
وی ادامه داد: خانه، مسجد و مدرسه برجسته‌ترین خاستگاه‌هایی است که می‌توانند در تحقق بیانیه گام دوم و تربیتی نسلی در طراز انقلاب اسلامی بر مبنای معارف قرآنی ایفای نقش کنند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: حرکت در مسیر تعیین شده از سوی ولایت فقیه یکی از واجبات کشور در عصر حاضر است و بیانه گام دوم انقلاب نسخه‌ای اساسی و شفابخش برای آحاد جامعه بویژه نسل جوان است.
شیخ زاده خاطرنشان کرد: از این رو تشویق جامعه هدف برای مشارکت در رویدادهای دینی-انقلابی از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدارس و والدین از اهمیت و تاثیر بسزایی برخوردار است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو