نفرات برتر مسابقه عکاسی ژئوپارک جهانی قشم معرفی شدند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/57535
ساعت 15:30 چهارشنبه 19 شهريور 1399
مدیر ژئوپارک جهانی قشم از معرفی نفرات برتر مسابقه عکاسی از مظاهر و نمادهای ژئوپارک با هدف حفاظت از میراث طبیعی و احیای میراث ناملموس قشم و به مناسبت روز جهانی عکاسی خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا امری کاظمی بیان کرد: پس از پایان مراحل داوری، عبدالرحیم رحیمی چاهویی موفق به کسب مقام نخست، علی حسن زاده مقام دوم و  محمد تورنگ به عنوان نفر سوم این مسابقه معرفی شدند.
امری کاظمی ادامه داد: همچنین ابراهیم خانگاه، مسلم گورانی و مطهره فراهانی نیز به ترتیب موفق به کسب عناوین چهارم تا ششم این مسابقه عکاسی گردیدند.
مدیر ژئوپارک جهانی قشم تصریح کرد: برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع «گنجینه های تاریخی و طبیعی قشم» با هدف معرفی جاذبه های تاریخی و زمین شناسی جزیره قشم برگزار شد.
به گفته امری کاظمی؛ جلب توجه همگانی به اهمیت حفاظت از میراث طبیعی و  احیای میراث ناملموس قشم با تمرکز به محدوده ژئوپارک جهانی قشم از دیگر اهداف این مسابقه عکاسی بود.
وی ادامه داد: حیات وحش، تنوع گیاهی، چشم اندازهای طبیعت، جاذبه های زمین شناختی و آثار تاریخی و میراث ناملموس جزیره محورهای این مسابقه هستند.
براساس این گزارش، آقایان احمد بازماندگان قشمی، عبدالقادر دریانورد و سعید هوشمند داوران این مسابقه عکاسی بودند و علیرضا امری کاظمی، مدیر ژئوپارک جهانی قشم بر نشست هیات داوران این مسابقه نظارت داشت.
گفتنی است، نحوه اهدای جوایز به نفرات برتر مسابقه عکاسی از مظاهر و نمادهای ژئوپارک قشم متعاقبا به اطلاع نفرات برگزیده این مسابقه می رسد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو