اهدای 2 میلیارد ریال کتاب به کتابخانه های عمومی قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/55497
ساعت 15:53 دوشنبه 5 اسفند 1398
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم از اهدای 2 میلیارد ریال کتاب توسط این اداره کل به نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با اعلام این خبر، اضافه کرد: این اقدام در راستای اجرای تفاهم نامه حمايت از فعاليت هاي فرهنگي جزيره قشم با معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي کشور در سال 98 صورت گرفته است.
کمساری ادامه داد: هدف اصلی از اهداي ساليانه بالغ بر دو ميليارد ريال كتاب به كتابخانه هاي عمومي و مراكز فرهنگي هنري، اشاعه فرهنگ كتاب و كتابخواني و ساير امور فرهنگي در جزیره قشم است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: تفاهم نامه مذكور همطراز تفاهم نامه های منعقد شده در ساير مراكز استان ها بوده و این مهم بر اساس تفويض اختيار انجام شده  به سازمان صورت می پذیرد
به گفته کمساری؛ اهدای این کتاب ها با هدف پویایی بیشتر بخش کودک و نوجوان و استفاده شهروندان از منابع به روز، پس از مکاتبه و رایزنی ها، در اختیار کتابخانه های عمومی قشم قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: این کتاب ها در حوزه های مختلف ادبیات، دین، جغرافیا، زبان، تاریخ، فسلفه، روانشانسی، داستان و کتاب های ویژه کودک و نوجوان در کتابخانه های جزیره قشم جهت مطالعه در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: فعاليت هاي فرهنگي اين اداره کل براساس تفویض اختیار صورت گرفته از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مستقل بوده و طي سال هاي اخير، علاوه بر توسعه فرهنگي، ثمرات بسیاری در این منطقه داشته است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو