رییس آموزش و پرورش بخش شهاب و حرای قشم خبر داد؛

کسب رتبه پژوهشگر برتر کشوری توسط دانش آموزان بخش شهاب و حرای قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/54522
ساعت 10:27 دوشنبه 25 آذر 1398
رییس آموزش و پرورش بخش شهاب و حرای شهرستان قشم از معرفی دو تن از دانش آموزان این بخش به عنوان پژوهشگر برتر در اختتامیه جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور خبر داد.

به گزارش فرینا، سید مسلم دریانورد با اعلام این خبر اظهار داشت: در پایان جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران دانش آموزی که روز شنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار گردید، دو دانش آموز دبیرستان دوره اول اندیشه دولاب منطقه شهاب قشم موفق به کسب عنوان پژوهشگر برتر کشور شدند.

دریانورد افزود: از بین حدود یک میلیون نَفَر دانش آموز مناطق مختلف کشور در مقطع متوسطه اول، فرح آزادی و فاطمه پوردولابی از بخش شهاب و حرای قشم براساس رتبه های کسب شده در جشنواره نوجوان خوارزمی و نیز  فعالیت های پژوهشی، ابتکارات و دست سازه، به عنوان پژوهشگر برتر کشور برگزیده معرفی گردیدند.

وی ادامه داد: تحقیق و پژوهش این دو دانش آموز با عنوان «اثر پوسته آبزیان در جلوگیری از نشست رسوبات زیستی بر سطح کشتی ها و تاسیسات دریایی» پیش از این موفق به کسب رتبه نخست در پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی کشوری شده بود.

به گفته رییس آموزش و پرورش بخش شهاب و حرا شهرستان قشم؛ این دانش آموزان همچنین اواخر شهریورماه سال جاری با حضور در شورای برنامه ریزی نتیجه این پژوهش را در حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معاونین و مدیران این سازمان ارائه کردند.

بررسی شاخص‌های مختلف آموزش و پروش در بخش شهاب و حرا نشان می‌دهد که با حمایت صورت گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد قشم در سال‌های گذشته پیشرفت کم نظیری در زمینه علمی و پژوهشی دانش آموزان صورت گرفته که شایسته تقدیر است.

گفتنی است؛ مراسم جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانش آموزی کشور روز شنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نیز معاون علمی و فناوری ریاست جمهور در تهران با معرفی رتبه های برتر برگزار شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو