آغاز چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در تهران؛

پیشتازی دو شرکت صنایع دریایی قشم در نمایشگاه های ملی و بین المللی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/54523
ساعت 10:26 دوشنبه 25 آذر 1398
چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته و پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه 24 آذرماه با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور افتتاح شد.

به گزارش فرینا، مکین دریا و آرام شناور کیان بعنوان دو مجموعه صنعتی حوزه صنایع دریایی تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم به همراه 385 شرکت حمل و نقل و صنایع دریایی و 76 شرکت حوزه دریایی از ایران و کشورهای عراق، ترکمنستان، پاکستان، عمان، آذربایجان، ترکیه و ارمنستان در این نمایشگاه حضور داشتند.

در نخستین روز آغاز بکار این نمایشگاه سه روزه (24 تا 26 آذر)، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به اتفاق محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور از غرفه های شرکت مکین دریای قشم و آرام کیان شناور قشم بازدید کردند و با توانمندی های این دو شرکت آشنا شدند.

شرکت آرام شناور کیان قشم با تولید انواع شناور های آلومینیومی، فولادی و کامپوزیت سهم مناسبی از تولید داخلی را در اختیار دارد. طراحی و تولید انواع آمبولانس دریایی، کروبوت، شناور های تحقیقاتی و صیادی میگو و ماهی، شناور آتشخوار، یدک کش ها، لندینگ کرافت ها، بارج ها و آلاچیق های دریایی گردشگری بخشی از توان این شرکت در منطقه آزاد قشم می باشد.

این شرکت همچنین در زمینه طراحی، تولید و فروش گستره ای از تجهیزات صنایع دریایی و بندرگاه ها مانند جرثقیل متحرک حمل شناور، جرثقیل های بندرگاهی، تجهیزات سیار سازی و تریلر ها، دیزل ژنراتورها و برج نور سیار نیز فعالیت دارد.

شرکت مکین دریای قشم هم به عنوان یکی دیگر از شرکت های پیشرو در زمینه انتقال فن آوری های روز دنیا در زمینه تجهیزات و زیرساخت های دریایی و ساحلی، آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را در این نمایشگاه بین المللی ارائه کرده است.

این شرکت با بهره از فناوری های روز دنیا و استفاده از نیروهای بومی توانسته گام مهمی در تولید انواع اسکله های شناور آلومینیومی، فولادی و بتنی در این منطقه آزاد بردارد.

شایان ذکر است؛ چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته و پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران از 24 تا 26 آذر ماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران و با هدف معرفی توانمندی های شرکت های داخلی و خارجی دایر است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو