13 / بازدید مرتضی بانک از ساختمان تکنیکال بلاک و برج مراقبت فرودگاه بین المللی قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/53254
ساعت 17:50 چهارشنبه 13 شهريور 1398
مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همراه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، در ادامه بازدیدهای خود از طرح های عظیم عمرانی، نفت و انرژی، صنعتی و شیلاتی قشم، از پروژه ساختمان تکنیکال بلاک و برج مراقبت فرودگاه بین المللی قشم بازدید کردند.

به گزارش فرینا، معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه این بازدید از پیشرفت 87 درصدی پروژه ساختمان تکنیکال بلاک و برج مراقبت فرودگاه بین المللی قشم خبر داد.

محرم بهاروند با اعلام این خبر، گفت: احداث ساختمان تكنيكال بلاك (برج مراقبت) از مهرماه سال 1394 در زميني به مساحت 17 هزار مترمربع آغاز شد. اين پروژه با زيربناي حدود 3 هزار متر مربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال در حال اجراست.

بهاروند ادامه داد: طبقه اول ساختمان تکنیکال بلاک فرودگاه بین المللی قشم با 23 اتاق اصلی و 10 اتاق جانبی بخش های الکترونیکی، مخابرات، مراقبت پرواز، انفورماتیک، اتاق هواساز، تاسیسات، سالن آمفی تئاتر، نمازخانه، دبیرخانه و بخش های آموزشی را شامل می شود.

وی افزود: طبقه دوم این ساختمان نیز شامل 7 اتاق اصلی و 5 اتاق جانبی مخصوص کادر مدیریتی و اتاق جلسات می باشد.

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: این پروژه دارای برج مراقبتی به ارتفاع 36 متر و ارتفاع دید 32 متر بوده با تجهیزات کامل الکترونیکی است. همچنین مساحت طبقه اختصاص یافته به تجهیزات الکترونیکی 70 متر مربع عنوان کرد و مساحت اتاقک کابین برج 90 متر مربع می باشد.

با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در راس هیاتی بلند پایه متشکل از محمود منزوی زاده مشاور امور بین الملل و مدیرکل حوزه ریاست، اکبر افتخاری معاون تولید، صادرات و فناوری و جمعی از مدیران دبیرخانه به همراه حمیدرضا مومنی مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم در تاریخ سیزدهم شهریورماه 1398، 9 پروژه عمرانی، نفت و انرژی، صنعتی و شیلاتی جزیره به بهره برداری رسید و از سایر پروژه های در دست احداث سازمان منطقه آزاد قشم نیز بازدید به عمل آمد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو