9 / با حضور مشاور رییس جمهور شرکت ریو ناز قشم به بهره برداری رسید

لینک کوتاه: freena.ir/detail/53247
ساعت 14:48 چهارشنبه 13 شهريور 1398
با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم «شرکت ریو ناز قشم» با هدف تولید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی با سرمایه گذاری بالغ بر 179 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش فرینا، مدیرعامل شرکت ریو ناز گفت: با آغاز به کار مرحله نخست این طرح، برای 30 نفر اشتغالزایی شده و با بهرداری فازهای دوم و سوم این پروژه برای 60 نفر دیگر اشتغال ایجاد خواهد شد.

حیدر خیاط زاده افزود: شرکت ریو ناز قشم با سرمایه گذاری 179 میلیارد ریال از آذرماه سال 95 در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع در شهرک صنعتی تولا فعالیت خود را آغاز کرده است.

خیاط زاده گفت: در مرحله نخست این پروژه خط تولید ادکلن به صورت نیمه اتوماتیک فعالیت خود را آغاز کرده و در مراحل بعدی خط تولید ادکلن به صورت تمام اتومات و خط تولید اسپری این مجموعه به بهره برداری خواهند رسید.

به گفته مدیرعامل شرکت ریو ناز قشم در صورت همکاری و هماهنگی های سازمان های مرتبط، محصولات تولید شده توسط این شرکت به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر خواهد شد.

برندسازی در تولید محصولاتی مانند عطر و ادکلن برای رقابت در بازارهای خارجی بسیار مهم است و واحدهای تولیدکننده باید برای موفقیت در امر صادرات به مقوله کیفیت و بسته بندی توجه ویژه داشته باشند. در سال های گذشته با حمایت از واحدهای تولیدی در راستای عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی با هدف ایجاد اشتغال پایدار و افزایش محصولات صادراتی  تلاش های خوبی در جزیره قشم صورت گرفته است.

با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در راس هیاتی بلند پایه متشکل از محمود منزوی زاده مشاور امور بین الملل و مدیرکل حوزه دبیر شورا، اکبر افتخاری معاون تولید، صادرات و فناوری وجمعی از مدیران دبیرخانه به همراه حمیدرضا مومنی مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد، 9 پروژه عمرانی، صنعتی و شیلاتی جزیره که با توجه به شعار امسال "رونق تولید" آماده و انتخاب شده اند، به بهره برداری رسید و از سایر پروژه های در دست احداث سازمان منطقه آزاد قشم نیز بازدید به عمل آمد. این پروژه ها به مناسبت هفته دولت و به دلیل سفر دبیر شورای عالی به سایر مناطق آزاد با یک هفته تاخیر در تاریخ سیزدهم شهریورماه 1398 به بهره برداری رسیدند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو