با حضور مشاور رییس جمهور؛

6 / کمپ پارک ساحلی لافت با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال بهره برداری شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/53243
ساعت 12:44 چهارشنبه 13 شهريور 1398
با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم کمپ پارک ساحلی لافت با اعتبار 50 میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش فرینا، معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: عملیات عمرانی کمپ پارک ساحلی لافت در زمینی به مساحل 16 هزار و 300 متر مربع از سال 1395 آغاز شده و پس از اتمام فعالیت های عمرانی و ایجاد امکانات جانبی به صورت رسمی افتتاح شد.
محرم بهاروند اضافه کرد: برای بهره برداری کمپ پارک ساحلی لافت اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال و با در نظر گرفتن امکاناتی مانند فضای نمایشگاهی، سالن آمفی تئاتر و پارکینگی با ظرفیت 60 دستگاه خودرو و امکان اسکان برای 600 نفر یکی از کمپ پارک های متفاوت در سطح جزیره است.
بهاروند ادامه داد: در جهت افزایش تعداد کمپ پارک های موجود در قشم و در راستای توزیع متوازن گردشگران در سطح جزیره و معرفی ظرفیت های عمده جغرافیایی، فرهنگی و مردمی در این منطقه، کمپ پارک ساحلی لافت احداث و به بهره برداری رسید.
گفتنی است؛ با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در راس هیاتی بلند پایه متشکل از محمود منزوی زاده مشاور امور بین الملل و مدیرکل حوزه دبیر شورا، اکبر افتخاری معاون تولید، صادرات و فناوری و جمعی از مدیران دبیرخانه به همراه حمیدرضا مومنی مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد، 9 پروژه عمرانی، صنعتی و شیلاتی جزیره که با توجه به شعار امسال "رونق تولید" آماده و انتخاب شده اند، به بهره برداری رسید و از سایر پروژه های در دست احداث سازمان منطقه آزاد قشم نیز بازدید به عمل آمد. این پروژه ها به مناسبت هفته دولت و به دلیل سفر دبیر شورای عالی به سایر مناطق آزاد با یک هفته تاخیر در تاریخ سیزدهم شهریورماه 1398 به بهره برداری رسیدند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو