ضرورت تهیه سند جامع نیروی انسانی در سازمان بنادر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/52567
ساعت 15:23 يکشنبه 30 تير 1398
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سند جامع برنامه نیروی انسانی باید تهیه شود تا براساس آن توسعه نیروی انسانی صورت پذیرد .

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، سعید سیدعلایی افزود: چابهار به عنوان منطقه ای استراتژیک و با پتانسیل اقتصادی فراوان نیازمند رویکرد و توجه ویژه است و باید در جهت حل مشکلات آن حرکت کنیم .
وی با اشاره به اینکه براساس برنامه اصلاح نظام اداری، اصلاح ساختار اداری در سازمان بنادر و دریانوردی مطرح است، افزود: نقشه راه برای اقدامات هر دستگاهی اصلاح ساختار نظام اداری است و با توجه به رویکردهای موجود، برنامه اصلاح ساختار را پیگیری خواهیم کرد تا به ادارات کل بنادر در کشور ابلاغ کنیم .
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: با توجه به جوان گرایی و استفاده از مدیران جوان در کشور سند جامع برنامه نیروی انسانی باید تهیه شود تا براساس آن اخذ مجوز استخدام صورت پذیرد تا در آینده سکانداری و مسئولیت های این سازمان توسط نیروهای جوان به بهترین شکل انجام شود .
سیدعلایی با اعلام اینکه کارگروه ویژه ای در سازمان بنادر و دریانوردی تشکیل شده که با توجه به شرایط مناطق مختلف کشور راهکارهای حل مشکلات را بررسی کنند، گفت: حضور اعضای هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی در بنادر سطح کشور می تواند موجب شود تا از نزدیک مشکلات را درک کنیم و بروکراسی موجود را به حداقل برسانیم .
سید علایی در خصوص پروژه های متعدد عمرانی بندر چابهار گفت: این پروژه ها که نیازهای زیر ساختی و بستر سرمایه گذاری در این بندر اقیانوسی را فراهم می سازد با نگاه ویژه ای پیگیری خواهد شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو