12/ «گردشگری سلامت»؛ تقویت و توسعه اقتصاد درون زا، صادرات و ارزآوری

لینک کوتاه: freena.ir/detail/52509
ساعت 11:43 چهارشنبه 26 تير 1398
معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: سرمایه های بزرگی در حوزه گردشگری سلامت در کشور وجود دارد که اقتصاد درون زا در کشور را حمایت می کند و سرمایه گذاران در حوزه سلامت، در صادرات و ارز آوری کشور موثر هستند.

به گزارش خبرنگار فرینا از منطقه آزاد ماکو، محمدرضا رستمی در دومین روز (چهارشنبه) از هجدهمین نشست معاونان و مدیران فرهنگی،‌ اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد ماکو گفت: یکی از رویکردهایی که دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در دوسال گذشته به عنوان اولویت پیگیری کرده است موضوع «گردشگری سلامت» و «توسعه حوزه سلامت محور» است که در این راستا برای جذب سرمایه گذاران در این حوزه تلاش ها و اقدامات موثری در سطح ملی و منطقه ای انجام شده تا زمینه حضور سرمایه گذاران فراهم شود. 
او ادامه داد: زیرساخت های لازم در بخش گردشگری سلامت در مناطق آزاد انزلی، کیش، چابهار و اروند، فراهم است و این مناطق آمادگی فعالیت در این حوزه را دارند.
رستمی تاکید کرد: دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اقداماتی را در سطح بین المللی دنبال می کند تا راهکارهای توسعه اقتصادی و تقویت ارزآوری از طریق استفاده از مزیت های مناطق آزاد شناسایی و به مرحله اجرا گذاشته شود. 
هجدهمین نشست معاونان و مدیران فرهنگی،‌ اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد ماکو امروز (چهارشنبه) به کار خود پایان می دهد. 
 

گالری تصاویر

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو