۷ جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف منطقه آزاد اروند در سال ۹۷ تشکیل شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/50730
ساعت 18:45 چهارشنبه 22 اسفند 1397
معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در سال جاری ۷ جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف را برگزار کردیم و شاهد برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه اتاق اصناف آبادان و خرمشهر نیز بودیم.

به گزارش فرینا، سید علی موسوی در نشست کمیسیون نظارت بر اصناف که با حضور مدیر بهبود کسب‌وکار و توسعه رقابت‌های سازمان منطقه آزاد اروند، روسای اتاق‌های اصناف، اعضای هیئت‌رئیسه اتاق‌های اصناف آبادان و خرمشهر در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد اظهار داشت: در سال جاری که رو به اتمام است تلاش کردیم اقداماتی را در جهت ساماندهی اصناف انجام دهیم.
موسوی افزود: در اسفندماه انتخابات اتاق‌ها بازرگانی خرمشهر و آبادان را داشتیم که یکی از پرشورترین انتخابات اتاق اصناف استان بودند و نشان می‌دهد که رقابتی سالم و خوب اتفاق افتاده است.
وی بیان کرد: از ابتدای سال ۹۸ تا اواسط سال ورود عراقی‌ها را داشتیم که در ارتقا کسب‌وکارها در منطقه آزاد اروند بسیار مؤثر بود و بنا به دلایلی هم‌زمان با شروع راهپیمایی اربعین حسینی قطع شد.
معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب کارهای سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: هرچند در حال حاضر نیز با ویزا امکان ورود اتباع خارجی وجود دارد اما توافقاتی برای ورود بدون ویزا و ویزا رایگان در حال انجام است.
وی بابیان اینکه فعالیت و نظارت بر اصناف در ایام منتهی به نوروز باید تقویت شود، گفت: این‌که یک واحد صنفی چندین سال بدون پروانه کسب فعالیت کند نیز قابل‌قبول نیست و با این واحدها مطابق قانون برخورد می‌شود.
موسوی افزود: در سال جاری ۷ جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف را برگزار کردیم و شاهد برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه اتاق اصناف آبادان و خرمشهر نیز بودیم.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو