تمدید مهلت ثبت نام مسابقه استعداد برتر ارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/49878
ساعت 18:01 دوشنبه 1 بهمن 1397
مسئول برگزاری مسابقه استعداد برتر اولدوزلار گفت: مهلت ثبت نام در اولین دوره مسابقه استعداد برتر ارس با عنوان مسابقه اولدوزلار، تا 10 بهمن 97 تمدید شد.

به گزارش فرینا، سعید شیرمحمدی افزود: علاقمندان به شرکت در اولین دوره مسابقه استعداد برتر ارس با عنوان اولدوزلار می توانند تا 10 بهمن نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 
شیرمحمدی تصریح کرد: هر یک از ارس وندان می توانند با ارسال اثر خود در رشته های موسیقی، خوانندگی، بازیگری و اجرا، تقلید صدا، حرکات آکروباتیک، حفظیات و ابداعات و نوآوری در قالب لوح فشرده به دبیرخانه مسابقه، ثبت نام کنند. 
وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه، گفت: مسابقه کشف استعدادهای برتر در منطقه آزاد ارس برای اولین بار و با هدف شناسایی و کشف استعداد های جدید، توانمندسازی نیروهای خلاق هنری و ورزشی و علمی و نیز توجه به مقوله اقتصاد هنر در حوزه های مختلف هنری برگزار می شود.
مسئول برگزاری مسابقه استعداد برتر اولدوزلار در ادامه گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس در نظر دارد از این طریق ضمن دست یابی به بانک اطلاعاتی صاحبان هنر و استعداد در منطقه با ایجاد فضای رقابتی و انگیزشی استعدادهای بالقوه را که به دلایل مختلف نتوانسته اند خود را مطرح نمایند کشف و به منصه ظهور برساند.
شیرمحمدی افزود: علاقمندان ساکن در محدوده منطقه آزاد ارس (محدوده جلفا، نوردوز و خداآفرین) خانواده های کارکنان منطقه آزاد ارس و اهالی شهرستان جلفا و خداآفرین می توانند در این مسابقه شرکت نمایند.
گفتنی است، مسابقه استعدادیابی ارس با عنوان اولدوزلار با جوایز نفیس برای اولین بار در منطقه آزاد ارس و در قالب جشنواره زمستانی ارس برگزار می شود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو