مسابقه بزرگ کشف استعدادهای برتر در منطقه آزاد ارس برگزار می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/49221
ساعت 12:06 چهارشنبه 21 آذر 1397
معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: مسابقه کشف استعدادهای برتر در منطقه آزاد ارس برای اولین بار و با هدف شناسایی و کشف استعداد های جدید، توانمندسازی نیروهای خلاق هنری و ورزشی و علمی و نیز توجه به مقوله اقتصاد هنر در حوزه های مختلف هنری برگزار می شود.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده با اعلام این خبر افزود: معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس در نظر دارد از این طریق ضمن دست یابی به بانک اطلاعاتی صاحبان هنر و استعداد در منطقه با ایجاد فضای رقابتی و انگیزشی استعدادهای بالقوه را که به دلایل مختلف نتوانسته اند خود را مطرح نمایند کشف و به منصه ظهور برساند.

داداش زاده گفت: با نگاهی به سابقه تاریخی منطقه ارس در می یابیم که همواره نخبگان علمی، هنری و فرهنگی و ورزشی از این منطقه به جامعه معرفی شده اند و توانسته اند در عرصه های مختلف کشور تاثیرگذار شده و بدرخشند.

وی افزود: وجود افرادی مانند حکیم نباتی، طاهر خوشنویس، پهلوان طالبی، استاد پیرنیاکان، استاد ناهی، سیامک نادری و دهها نمونه دیگر نشان دهنده ظرفیت بالای مردم مرزنشین ارس در تمامی عرصه ها در گذشته و اکنون است.

معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: علاقمندان ساکن در محدوده منطقه آزاد ارس (محدوده جلفا، نوردوز و خداآفرین) خانواده های کارکنان منطقه آزاد ارس و اهالی شهرستان جلفا و خداآفرین می توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

علاقمندان بعد از انتشار فراخوان می توانند با ارسال اثر خود در رشته های موسیقی، خوانندگی، بازیگری و اجرا، تقلید صدا، حرکات آکروباتیک، حفظیات و ابداعات و نوآوری در قالب لوح فشرده به دبیرخانه مسابقه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو