قهرمانی تیم منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در مسابقات دسته یک والیبال نشسته

لینک کوتاه: freena.ir/detail/49707
ساعت 17:08 چهارشنبه 19 دی 1397
مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: جانبازان و معلولان منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در مسابقات دسته یک کشوری والیبال نشسته بر سکوی قهرمانی ایستادند.

به گزارش فرینا، سیدحسین آقایی افزود: در این گروه از مسابقات تیم‌های گلستان، فریدونکنار، بابل، تهران، یزد، بجنورد و تیم منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تایباد به مدت چهار روز در قالب 56 بازی با یکدیگر رقابت کردند.
آقایی گفت: این دوره از مسابقات با قهرمانی تیم تایباد در سالن تربیت بدنی 9 دی شهرستان بابل پایان یافت و تیم‌های گلستان وکرمان نیز به ترتیب در سکوی دوم و سوم ایستادند.
مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با اشاره به ضرورت حمایت و پشتیبانی از ورزشکاران معلول و جانباز، افزود: فعالیت‌های بدنی مستمر سبب نشاط و شادابی در این قشر شده و عوارض روحی و روانی ناشی از معلولیت را کاهش می‌دهد و همچنین یکی از راه‌های خروج آنان از گوشه‌نشینی خواهد شد.
آقایی ادامه داد: حمایت از معلولان و تلاش برای ارتقا و پیشرفت آنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی به ویژه حوزه‌های ورزشی سبب می‌شود به خودباوری برسند و سعی کنند تحرکات جسمی خود را برای پیشرفت و پیروزی افزایش دهند.
وی گفت: حضور تیم معلولان تایباد در مسابقات کشوری یک نقطه عطف است؛ ورزشکاران و قهرمانان شهرستان، نمایندگان در راستای انتقال فرهنگ اصیل منطقه به شهرها و استان‌های سراسر کشور هستند و به این وسیله ظرفیت‌های شهرستان را به دیگران معرفی می‌کنند.
مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون اظهار کرد: هرچند این عزیزان محدودیت‌های خاصی دارند اما خداوند استعدادهای نهفته فراوانی در ذات آن‌ها نهاده که با شناسایی آن می‌توان گام بزرگی برای پیشرفت آنان برداشت و نیز با حمایت تمام نهادها از معلولان و جانبازان بسیاری از مشکلات و مسائل موجود در این زمینه مرتفع خواهد شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو